سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

صدای آهنگهای پاپ و . . . آن قدر بلند است که فریاده های «علی» لای نیزارهای اروند جا می ماند و به گوش نمی رسد. صدای « آهنگهای مجاز» و « فیلمهای هندی » «هالیودی » ناله ی ها « روایت فتح» را خفه می کند. بر دیوارها ، روی پوستر شهید ، عکس مرده هفتاد ساله می چسبانند و نام شهید را بخاطر اینکه بچه هایمان خشونت طلب و جنگ طلب بار نیایند از کوچه ها

برداشته و نام سوسن وزنبق می گذارند. غیرت ، یک شب بی هوا از جیب مردها توی لجنزار غفلت می افتد و . . . . گم می شود. ادامه مطلب...



      

وزیر امورخارجه فعلی آمریکا--                     --وزیر امورخارجه فعلی ترکیه

بیخود نیست فرید ذکریا مشاور سیاسی اوباما ترکیه را الگوی دموکراسی می داند !





      

خیلی بی معرفتیم!!!
توضیح ضروری: قبل از آن که متهم به برخی انگ های نچسب شوم ، لازم به توضیح است که حقیر نگارنده نیز معتقد به حفظ حرمت مادی و معنوی تمامی قهرمانان کشور عزیزمان می باشم.

علی دایی برای همه ایران دوست ها قابل احترام است ، زیرا او آقای گل جهان شناخته شده است . هرچند که بابت هر گلی که زده است چند گل هم نزده! زیرا هر گل او با همکاری تیمی حاصل شده و هر گل او با سکه های طلا جبران شده است.

علی دایی متولد 1348 است و دایی علی هم متولد 1348

دایی علی سال 1360 دندانه ای ناقابل به زیر هشت (8) تاریخ تولد شناسنامه اش اضافه کرد تا مجوز حضور در جبهه های جنگ تحمیلی را در سن 12 سالگی دریافت کند.

همزمان که علی دایی سرش را مقابل توپ قرار می داد برای اعتلای ورزش کشورش ، دایی علی نیز برای حفظ سرحدات مرزی کشور سرش را مقابل توپ و خمپاره و... قرار می داد.

نتیجه این شد که علی دایی با بیش از 100 گل زده شد آقای گل جهان ، و دایی علی با شکار بیش از 100 تانک متجاوز عراقی شد جانباز و خانه نشین....
ادامه مطلب...



      
گروه اینترنتی قلب من
روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های پایین کوه بود. از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم. حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی. مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم... حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد. مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آ ورد...

تمام سعی مان را بکنیم، پیامبری همیشه در همین نزدیکی ست...
رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:
اُدعُوا اللهَ وَ اَنتم مُوقِنونَ بِالاِجابَهِ وَاعلَموا اَنَّ اللهَ لا یَستَجِیبُ دُعاءَ مِن قَلبِ غافِلٍ لاه؛
خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که
 خداوند دعا را از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد.




      

با سلام

سال 1391 را مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از تولید و سرمایه ایرانی نامگذاری نمودند.آنچه وظیفه مسؤلین امر است کارشناسی پیرامون این موضوع مهم ، بررسی علل ناکارآمدی برخی صنایع مهم داخلی،ایجاد اعتمادسازی اجتماعی بر کیفیت محصولات تولید داخل،تشویق سرمایه داران دخلی و ایرانیان خارج از کشور به سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی با رعایت ضوابط،بومی سازی برخی فعالیت های مهم کشورهای دیگر برای داخل جهت استفاده و...خواهد بود.

قطعا در این فرآیند برنامه ریزی دقیق جهت پیشرفت همه بخشها مهم است.جزیره ای نگاه کردن آفتی است که می تواند با وجود برخی کارهای مهم ، بهره برداری را بسیار تنزل دهد.

امیدوارم مراکز پژوهشی بتوانند به مدد پژوهش های قوی(نه کپی پیس و جابجایی الفاظ جهاد اقتصادی با حمایت از تولید ملی)جامانده ا سال گذشته در کمترین زمان تحقیقات و دستاوردهای علمی خود را در خدمت متولیان امر گذاشته و ایشان نیز به مدد همین کارشناسی ها اقدامات مفیدی را انجام دهند.

اینکه در کشور ما پژوهش ها مطلبی غیر از آنچه جاری شده است را می رساند نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.برخی مسؤلین محترم نظرات خود را (فارغ از کارشناسی یا غیر کارشناسی) دیکته و اجرایی می کنند که کشور ما از این ناحیه ضربات مهلکی را خورده است.

نگاه منتقمانه نه منصفانه و نقادانه ، کارهای اجرایی سطحی و قابل مانور فراوان،تقسیم ناعادالانه بودجه و به موقع نرسیدن بودجه نیز دردناک است که چه موقع قرار است برای آن فکری بشود نمی دانم.

بهرحال باید آقایان بدانند فرصتی که الان در اختیار آنان قرار گرفته شده به زودی به پایان خواهد رسید .





      

در متون دینی و علمی ما، طبیعت یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در رشد و تعالی انسان محسوب می‎شود؛ علی‎الخصوص، گردش شب و روز و تغییر فصول درس‎ها و پیام‎های متعددی را به انسان منتقل می‎کند. اینک بهار فرا می‎رسد که اولین پیام آن دعوت به حرکت و نو شدن و پویش و رویش دوباره است:

مژده ای گل که نو بهار آمد/ کاروانی ز سوی یار آمد
خنده دارد به لب گل نسرین/ یاس خوشبوی زرنگار آمد
چشمه جان‎فزا پی تبریک/ پایکوبان ز کوهسار آمد
ساقیا کن سبو ز می خالی/ ساغر از متن جویبار آمد
پیر ما خرقه را به دیر انداخت/ سبزه بوسید و خاکسار آمد

ادامه مطلب...



      

با سلام

سلام به همه شما که در طول سال گذشته به هر دلیلی به وبلاگ حقیر سرزده و من را لایق دانستید.به همه شما سال جدید را تبریک گفته،امیدوارم سال پرخیر و برکتی را داشته باشید.

به آقا و مولایمان عرض میکنیم:

"بهار" تویی
که نیامده، عطرت دنیا را برداشته!





      

با سلام

دوست دانشجویی از زبان بزرگی، عالم و یا یک روحانی شنیده بود که این عید الهی نوروز را تبریک گفته بود.با نهایت جدیت بانگ می­زد که الهی بودن عید نوروز را از کجا آورده اند در حالی که این عید یک عید ملی است.

بحث در این مسئله است که به این نکته توجه کنیم اسلام در مواجه با این مسئله چگونه برخورد کرده است.ائمه معصومین ما بعنوان مفسر قرآن کریم و پیامبر بزرگوار اسلام در این مورد چه فرموده­اند؟

از امام صادق(ع) نقل شده که فرمودند:عید به این معنا نیست که لباس نو بپوشیم.بلکه عید به این معناست که از وعید خداوند در امان باشیم.یا حدیث معروف «هر روز که در آن معصیت الهی نشود آن روز عید است».

متاسفانه مسؤلین فرهنگی ما در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی نتوانسته­اند سیاست مثبتی را در قبال مسائل ملی بکار گرفته و راه را برای مردم روشن نمایند.افراط های اولیه و تفریط­های فعلی هر دو مضر بوده و هستند.

در سالهای اولیه مباحث ملی بکلی مردود و اکنون بکلی مورد توجه و اعتراض به غفلت نسبت به آنان.سیاست باری به هر جهت در این مورد خروجی غیر از وضع موجود را برایمان نخواهد داشت.

تفاوت ما در همین نکته است که از زاویه دین به مسائل حتی ملی نیز می­توان نگاه کرد و در مورد آن دین برنامه داشته است که متاسقانه غفلت متولیان امر باعث شده تا امروز این مسئله نیز تقویت شده و موجب بروز نگاه این چنینی شود.





      
<      1   2   3      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم