سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

 

این روزها بار دیگر حال و هوای کشور تحت تاثیر رایحه خوش شهیدانی گردید که دل هر شنونده با توصیف حال و احوالشان دگرگون شد.

175 غواص شهیدی که مظلومانه دست هایشان بسته و زنده زنده آنان را مدفون کرده بودند.از بدو انتشار این خبر حتی شبکه های اجتماعی نیز زیبا در این واقعه وارد شدند و چه بسیار هنرمندانی که هنر خود را بخرج داده و خلاصه هرکسی هرکاری برایش مقدور بود انجام تا این عزیزان مظلوم به هنگام ورود به این سرزمین تشنه در غربتی مضاعف نباشند.

حکایت عجیبی بود و سینه تنگ و نفس به شماره.بغض امان را می برید و اجازه حرف زدن را ازت می گرفت و فقط باید نظاره گر باشی البته مثل همیشه.

در وسط این همه هیاهو به ناگاه خورشید هم به کمک آمد و پیامی داد برای همه.اول به آن شهیدان والامقام سلام داد آنطور که آنها به مدد رهبرشان آمده بودند.کاری که زندگان در پس انجام آن مثل همیشه مانده بودند.

«صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند»

آنها آمدند و مدد کردند .آنهایی که برایشان هم ظهور فراهم است و هم حضور.چه زیباست این تعبیر رهبرم.ما هم حضور داریم اما هرگز حضورمان ظهوری ندارد و خوشا بحالشان که هنوز هم مدد پیر و مرادشان را به دست دارند و بدا به حال ما.

«سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید .»زندگانی که عطش برایشان معنا دارد سیراب می شوند و آنانی که دیگر برایشان عطش معنایی ندارند در پس این الفاظ می مانند و می میرند.به راستی چه کسانی عطش حضورشان را دارند؟چه کسانی امروز با آوردن نامشان صحنه چندش باری را به خود می گیرند؟اصلا حضورشان یاری رسان کیست؟ و لرزه بر اندام کدام مان می افتد؟

«سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید.»

تعبیر مرادم لحظه های نیاز است؟کدام لحظه و کدام نیاز؟امروز نیازمان به حضورتان و ظهورتان برای چیست؟شاید دردی است که استخوان در گلویش شده؟شاید نمی تواند برایمان باز کند و شفاف حرفش را بریامان بگوید.شاید!

«حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما»

 این لبیک مردمانی است که مقتدایشان آنان را می ستاید.اماحضور پرمضمون برای گه؟حضوری که پر از حرف هاست.آنان که حضور مردم را به رخ می کشند کجایند نا این حضور را ببینند.

اما و صد هزار افسوس:

بعد از این حضور پرمضمون بار دیگر شیاطین شروع کردند و برای خود از این نمد کلاهی ساختند زشت و نازیبا.باور ندارند که اگر ضربه ای خورده یا می خورند برای پشت کردن به خون همین مظلومان عالم است.بی انصافی تا کجا؟

 





      

 

 جوان کسی است که مرحله ای به نام بلوغ را پشت سر گذاشته و تغییری کلی پیدا کرده است،؛ زیرا از دنیای بدون دغدغه کودکی خارج و به دنیای پرمسئولیت بزرگسالی وارد شده است. جوان شخصی است که دوره پستی و ناتوانی کودکی را پشت سرگذاشته و دوره سستی و ناتوانی دیگری به نام پیری را پیش رو دارد. لذا بهترین، فعال ترین و شاداب ترین دوره عمر هر انسانی دوره جوانی است.

روایاتی در باب جوان و جوانی ادامه مطلب...



      

http://up.masbi1365.com/view/212351/8885.jpg





      

خرداد، می خرامد وآهنگی درحنجره زمزمه می کند گویی خود را برای ترنم ترانه ی آزادی مهیا می کند، سوم خرداد فرامی رسد تا گلبانگ “انا فتحنا لک فتحا مبینا” برگنبد مسجد جامع خرمشهر طنین انداز شود و از خون جوانان وطن لاله های آزادی و آزادگی ایران سر برمی آرود .
روز آزادی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن ترین فراز هاست، روزی که فرشتگان بال سترگ و سپید خود را بر زمین گستردند، تا دل های بزرگمردان ایران زمین را به شاهراه ایمان خداوندی اتصال دهند و آنان مژده فتح الهی را در دل به تماشا نشستند.
روز آزادسازی خرمشهر، روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد، هنگامه ای که دست خدا از آسمان به زمین گره خورد و قفل گشای درهای بسته شد .
تصرف حتی وجبی از دامان خاک کشور به دست دشمن در باور مردان ایران زمین لکه ی ننگی بود که باید با خون شسته می شد، خون پاکترین و عزیزترین دلاور مردان حماسه ساز سرزمین مقدس ایران ، از اینرو بود که از جای جای کشور لشکریان صاحب الزمان جان بر کف با خون خود بر کوچه و دیوارهای خونین شهر نوشتند “لبیک یاحسین
سوم خردادماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد، هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه های آنان





      

جانبازان سرافراز میهن اسلامی 

یاد   دلاور مردیهای   شما   هیچ گاه از ذهن مردم قدر شنا س ایران اسلامی محو نخواهد شد ،چه آنروز که گفتید : اگر هزار بار قطعه ، قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم و متجاوز بر نمیداریم .

آری شما با اعتقاد قلبی به این جمله حماسه و افتخاری آفریدید که زبان در بیان آن قاصر است . درسالروز میلاد علمدار کربلا ضمن تبریک این روزهمچون گذشته   یاد و خاطره ایثار گری های شما عزیزان را گرامی میداریم و به مقام جانبازی شما ادای احترام می کنیم ، خداوند شما را با حضرت ابوالفضل العباس( ع) بزرگ مظهر ایثار و جانبازی محشور نماید.

 





      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم