سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

بسمه تعالی                                                                             

ما بدان مقصد عالی نتوانیم             هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند


برگزاری اولین مجمع عمومی فعالان فضای مجازی و رسانه های شهر برزک همراه با انتخابات هسته ی مرکزی

از تمامی  فعالان فضای مجازی تا باحضور خود در اینهم اندیشی قدم بر دیدگان ما نهاده و محفل ما را با طراوت وجودی خویش مزین سازندباشد که گامی هر چند کوچک در اعتلای فرهنگی و اجتماعی این  دیار پرمهر برداشته شود

مکان : سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شهر برزک

 

زمان :  جمعه 6دی   ساعت 9 صبح





      

با سلام

هر دو برامون قابل احترام هستند.دکتر حسن عباسی را خیلی ها در بحبوحه مسائل استراتژیک نظام او را خوب شناخته اند و یادشان نرفته شجاعت و جسارت ایشان را.از طرفی کیست که برای حاج محمود کریمی احترام قائل نشه؟او را نیز عاشقانه دوستش دارم چرا که اوست که صدایش ما را به اهل بیت پیامبر(علیهم السلام) می رساند.

اما برای چه؟

سال 1385 دکتر عباسی سخنرانی را در دانشگاه همدان ایراد کرده و امروز در سال 1393 باید در مقابل سخنان ایشان موضع گرفت آنهم توسط بهترین ها.

چه خبر است؟

چی شده که سخنرانی سال 85 امروز مهم شده و چرا در جای خود پاسخ داده نشده؟چه کس یا کسانی آن سخنرانی را از آرشیو درآورده اند؟آیا دوستانی که موضع گیری کرده اند می دانستند این سخنرانی برای امروز و دیروز نیست و برای 7 سال پیش است؟

آیا می دانستند فضای آن روز جامعه چه بوده که باعث چنین سخنانی شده است؟آیا در مورد آقای عباسی چه تحلیلی دارند؟ایشان را چقدر می شناسند و خبر از عشق ایشان به همان اهل بیت مورد نظر دارند؟

فارغ از تندروی ها و حرف و حدیث های گذشته که قطعا دل در گرو گذشته نخواهد داشت و پایانی برای آن نیز نخواهد بود اما فکر کنم کمی تندروی شده است.خوب است قبل از اظهار نظر در مورد دیگران از تمام قضایای پیرامونی آن مطلع باشیم.چه کسی باید پاسخگوی تندروی های در مورد دکتر باشد؟

در فضای اینترنت ،واتس آپ و ویچت ببینید چه در مورد ایشان گفته شده تا جایی که یکی از همین بچه های هیئتی که خبر از ماجرا نداشت در ویچت براش پیامی رو فرستاده بودن که خون دکتر عباسی هدره.جواب اینها رو کی میخواهد بدهد؟

تاثیر بعضی ها در موضع گیری در مورد مسائل آنقدر مهم است که کار به کجاها میکشه.فکر کنین!!

سخنرانی آقای دکتر عباسی را از اینجا دانلود کنید.





      

 

کاریکاتیر<br />  انجلیزی مناصر للمسلمین 2012 ,کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین Images 2012 ,کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین 1433 ,کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین

ترجمه :متهم است .. زنده یامرده, احتیاط کنیدبسیارخطرناک است
ادامه مطلب...



      

با سلام

با همت حجت الاسلام فرقانی فرماندهی محترم پایگاه شهید مدنی برزک اولین اردوی حلقه صالحین به شهر مقدس قم برگزار گردید.در این اردو قریب به 40 نفر از جوانان و نوجوانان شهر برزک ضمن حضور در مسجد مقدس جمکران و قرائت نماز و دعا, به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف و بارگاه نورانی بانوی آب و آیینه را نیز زیارت نمودند.

چند عکس یادگاری از حضور در مسجد جمکران  در وبلاگ تقدیم شما می شود. ادامه مطلب...



      

بــــــــــــــــــــــــــــدون شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرح





      

از لحاظ اسناد تاریخی، مرحوم شیخ کفعمی هفتم صفر را زمان شهادت امام حسن مجتبی(ع) اعلام کرده و لذا معمول علمای قم و شیعیان غیر ایرانی، مخصوصا شیعیان عراق این است که هفتم صفر را شهادت امام حسن(ع) می‌دانند و عزاداری می‌کنند.

  

ادامه مطلب...



      

با سلام

گاهی مواقع از سر ندانستن مورد یا مسئله ای یا حداقل اطلاعات کم خودمان نسبت به موضوعی اظهار نظر کارشناسی انجام می دهیم که با کمی دقت و تامل در آن پی خواهیم برد راه نوعی انحراف را خودمان با دست خودمان باز کرده و بعدهانیز نخواهیم توانست کسی را مقصر آن بدانیم.

تا بحال شده است ازتان خواسته باشند مثلا فیلم دوبله نشده یا بازیرنویس فارسی را با فرزند یا نزدیکان ببینید؟عکس العمل شما نسبت به آن درخواست چه بوده است؟برایم خیلی مهم است که پاسخ اولیه شما چه بوده، لیکن اگر موارد ذیل را عمل کرده اید به خود ببالید و الا فکر کنم باید کمی تجدید نظر داشته باشید.

ابتدا باید از محتوای فیلم کمی اطلاعات پیدا کنید تا موضوع دستتان بیاید.گاهی مواقع برخی کارها یا فیلم ها و...اگرچه دارای موضوعی مناسب هستند اما استفاده از وسایل خطرناک یا مستهجن هدف را خدشه دار کرده است.

وجود چند صحنه کوتاه در فیلم برایتان مهم بوده است یا خیر؟یا به راحتی گفته اید این فیلم هدف خوبی را دنبال کرده یا مضامین خوبی را مطرح نموده، حالا دیدن چند صحنه ناموزون کوتاه اهمیتی ندارد.

این جا اولین خطای شماست.کوتاه بودن این صحنه ها هرگز نخواهد توانست توجیه دیدن این فیلم برای شما باشد.چرا؟

به این داستان خوب توجه کنید:دو نو جوان از پدرشان پرسیدند آیا می  توانند برای دیدن یک اجرا به تئاتر روند که همه دوستانشان نیز این فیلم را دیده  بودند.پدر بعد از خواندن چند انتقاد از فیلم در ایتنرنت درخواست آنها را رد کرد.
پدر پاسخ داد:چون فیلم فرهنگ برهنگی و بداخلاقی را نشان می دهد و اینکارها را به عنوان یک رفتار معمولی وقابل قبول به نمایش می گذارد."
دونوجوانگفتند:اما پدر این دو بخش قسمت های کوچکی از فیلم هستند!این چیزی است که دوستانمانکه این فیلم را دیدند به ما گفتند.فیلم دوساعت طول می کشد و این دو صحنه دقایق کمیاز کل فیلم هستند!این فیلم برا ساس یک داستان واقعی و پیروزی بر علیه شیطان درستشده است. و موضوعات قابل بحث دیگری مثل شجاعت و فداکاری دارد. حتی وب سایتی که درمورد فیلم انتقاد نوشته است این مسئله را بیان می کند."
پدر گفت:"جواب من منفیاست و این آخرین جواب من است.شما می توانید امشب در خانه بمانید بعضی از دوستانتانرا دعوت کنید ویکی از فیلم ها خوبی را که در آرشیو خانه داریم تماشا کنید.اما شمابه دیدن آن فیلم نخواهید رفت و بحث همین جا تمام می شود."
دو نوجوان با حالتنارحتی به اتاق پذیرایی می روند و خود را به روی نیمکت می اندازند.در حالیکه آن دوقهر کرده بودند وقتی صدای پدر را شنیدند که در آشپزخانه مشغول تهیه چیزی است هیجانزده شدند.آنها خیلی زود متوجه بوی عجیبی از یک غذای خوشمزه شدند که روی گاز پخته میشد.یکی از نوجوانان به دیگری گفت:پدر باید احساس گناه کرده باشد و حالا او میخواهد با درست کردن یک غذای خوشمزه با ما آشتی کند. شاید اگر زمانی که غذا را میآورد از او تمجید زیاد کنیم بتوانیم او را نرم کنیم و او را متقاعد کنیم تا در آخربه ما اجازه دهد فیلم را ببینیم.دو نوجوان ناامید نشده بودند.
پدر خیلی زود بایک بشقاب غذای گرم وارد شد که به بچه هایش پیشنهاد کرد تا بیایند و بخورند.آنها هرکدام یکی برداشتند.سپس پدر گفت قبل از اینکه شما بخورید من می خواهم چیزی را به شمابگویم:من هر دوی شما را خیلی زیاد دوست دارم."
دو نوجوان به هم لبخند زدند وچشمهایشان برق می زد.پدر نرم شده است.
پدر گفت: من این غذا را با بهترین مواددرست کردم.من آنها را از خودم درآوردم.بیشتر این مواد مواد آلی هستند؛ بهترینآرد،بهترین تخم مرغ موجود، بهترین شکر آلی،وانیل و شکلات خاص،"غذا طوری بودکه آبدهان را راه می انداخت و دو نوجوان کمی از سخنرانی طولانی پدر خسته شدند.
پدرگفت:"اما من می خواهم کاملا با شما صادق باشم.من یک ماده ای در این غذا ریختم کهمعمولا توی غذا نمی‌ریزند.من این ماده را از پشت حیاط خانه تهیه کردم.اما شما نیازنیست نگران باشید چون من خیلی کم از این مواد به غذای شما اضافه کردم.این مقداری کهمن اضافه کردم عملا مقدار ناچیزی است.بنابراین ادامه دهید ،یک تکه برداید و نظرتونرا در مورد غذا به من بگویید."
دو نوجوان گفتند:"پدر می شود قبل از اینکه ما اینغذا را بخوریم به ما بگویید این ماده مرموز چیست؟"
پدر گفت:چرا؟من مقدار خیلیکمی از این ماده اضافه کردم فقط به اندازه یک قاشق چایخوری.شما حتی آن را نمیچشید."
"
پدر بیا و فقط به ما بگو آن ماده چه بوده است؟"
"
نگران نباشید!این یکماده آلی است مثل مواد دیگر."
"
پدر لطفا"
"
بسیار خوب اگر شما اصرار دارید،آنماده آلی سری پس مانده غذای سگ است"
هر دو نوجوان غذا را به بشقاب برگرداندند وبا حالت مورمور دست خود را بررسی کردند.
"
پدر چرا این کار را کردی؟پدر شما نیمساعت است ما را مجبور کردید غذا را بچشیم وما را شکنجه داید و حالا به ما می گوییدداخل غذا پس مانده غذای سگ اضافه کردید! ما نمی توانیم این غذا را بخوریم".
"
چرانه!مقداری که من از پس مانده غذای سگ اضافه کردم در مقابل بقیه مواد خیلی کم است،مننمی خواهم به شما صدمه بزنم.این غذا با مواد دیگر نیز درست شده است. شما حتی آن رانچشیدید.این غذا همان موادی را دارد که غذاهای دیگر دارد.ادامه بدهید وبخورید."
"
نه پدر هرگز"
"
این دقیقا همان دلیلی بود که به شما اجازه ندادمبروید و آن فیلم را ببینید،شما حتی یک مقدار کم از پس مانده سگ را در غذای خود تحملنمی کنید.پس چرا باید یک مقدار کوچکی از بد اخلاقی را در فیلم خود تحمل کنید؟ مانماز می خوانیم تا به وسوسه هوای نفس نیفتیم،حالا ما چطور با وجدان درست می توانیمخودمان را با چیزی سرگرم کنیم که یک صحنه گناه را به ذهن ما می نشاند که حتی مدتهایطولانی بعد ازدیدن آن صحنه ما را وسوسه می‌کند؟"
به یاد بسپارید وقتی ما کمی پیشداوری کنیم می فهمیم این گناه کوچکی است که باعث می شود ما گناه های بزرگتر رافراموش کنیم.





      

به نام خدا

خدا رحمتش کند استاد عزیزم حجت الاسلام فتاحی، آن مرد صالح و با تقوی را که تا پایان عمرش زاهدانه زندگی کرد.مهم است کسی پول بیت المال نزدش باشد و از کنارش بگذرد و به آن دست اندازی نکند.داستان آن را یک بار در وبلاگ مفصل تعریف کردم که آخرین مبلغی که این استاد با دستانش لمس کرده بود از چند ده هزار تومان تجاوز نکرده بود.

اما داشتم فکر می کردم آخرین مبلغ کارت هدیه ای که دیده و لمس کرده ام یکصد هزار تومانی بوده و بالاتر از آن را هرگز ندیده و نشنیده بودم تا...

تا خبر آمد که عده ای از بزرگان قوم ما در مجلس شورای اسلامی و...کارت های هدیه یکصد میلیون ریالی از دستان جناب....گرفته اند.چشمانم لوچ شد به حدی که از دیروز تا الان هنوز بهبود نیافته و به زور تایپ می کنم.

یک بار دیگربه فکر می روم خدایا کارت هدیه یکصد میلیون ریالی که می شود ده میلیون تومان!!از کجا؟برای که؟برای چی؟

وقتی خبرش درج می شود که برخی در ماه ده میلیون تومان حقوق می گرفته اند و یا فردی علاوه بر سمت های رسمی خود که هرکدام مبالغ هنگفتی  ماهانه محاسبه و به حسابش واریز می کنند تازه دهها شغل غیر رسمی نیز دارد که حساب آن فکر کنم با کرام الکاتبین خواهد بود.

اللهم اعوذ بک من همزات الشیاطین





      

بسم رب الزهرا

بابا هــــنوز مــــوی ســرم درد می کند

از سوز اشک ، چشم تَرم درد می کند

مثل کــــبوتری که مرا ســـنگ می زنند

زخــمی شــدم وَ بال و پرم درد می کند

کنج ویرانه ی شام و دخترکی سه ساله

گوش پاره پاره و بی گوشواره

اشک یتیمی نشسته روی صورت کبودش

از داغ دوری پدر بی تاب گشته

دیگر عمه زینب هم نمی تواند آرامش کند

بدجور بهانه ی بابا را می گیرد

رمق به تن بی جانش نمانده

دیگر نای فریاد زدن ندارد

حتی نای اشک ریختن  ...

یادش می  آید... دردانه ی بابا

سرش روی دامان بابا

موی سرش را انگشتان بابا شانه می زد

رَد بوسه های مهربان بابا هنوز روی صورت کوچکش بود  ...

حالا سر بی تن بابا روی دامان دخترک

دیگر نفس های آخر است

جانِ بابا دارد جان می دهد کنار سر بریده ی بابا  ...

 برگرفته از http://khateghalam.parsiblog.com





      

پاییز برزک

لحظه ای که ابرها پایین آمده بودند تصاویری بی بدیل بوجود آمده بود

پاییز برزک





      
   1   2      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم