سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

خبرهای متناقض درباره تعداد مدارسی که قرار است به حوزه های علمیه واگذار شوند همچنان به گوش می رسد هرچند که مسئولان هر دو نهاد تاکنون به تکذیب این اخبار پرداخته اند.ادامه مطلب...



      

خبر ذیل را در یکی از سایت ها خواندم.اگر چه من خود را حلق آویز کنم که شخص براین مهم نیست بلکه آرمانهای او برایم مهم است و امروز دکتر احمدی ناد را بخاطر آرمانها و راهش دوستش دارم اما مگر برخی باور می کنند.ببینید سید بزرگوار بعد از این همه سروصدا و ابطال و هزینه های گزاف به نظام و....حالا آمده پایبندی به قانون اساسی را مطرح کرده.خدایا دم خروس راباور کنم یا قسم حضرت عباس را؟مهندس جان بعد از انتخابات همه داد می زدند که از طریق قانون جلو بروید.همه آن موقع فریاد می زدند و شما نمی شنیدید.حال دیگر توقع دارید چه کسی صدای شما را بشنود؟

میرحسین موسوی در دیدار با گروهی از اساتید دانشگاه و مدیران رسانه‌ها:
با پایبندی به قانون اساسی به راه خود ادامه می‌دهیمادامه مطلب...



      

اسلام دین اعتدال است ، یعنى در کارها از افراط و تفریط دورى کـرده و هم دین جامع و همه جانبه است و از یک بعدى شدن ما را برحذر داشته است .زیرا اسلام ، دیـن فطرت است و فطرت هم گرایش هاى مختلف دارد .

1 ) یک بعدى معرفى کردن دینادامه مطلب...



      

پیرمردی صبح زود از خانه اش بیرون آمد . پیاده رو در دست تعمیر بود.به همین خاطر در خیابان شروع به راه رفتن کردکه ناگهان یک ماشین به او زد و مردم دور او جمع شدند و او را به بیمارستان رساندند.پس از پانسمان زخم ها ،پرستاران به او گفتند که آماده عکسبرداری شود،پیرمرد به فکر فرو رفت. سپس بلند شد و لنگان لنگان به سمت در رفت و در همان حال گفت:که عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست.پرستاران سعی در قانع کردن او داشتند ولی موفق نشدند.برای همین از او سوال کردند:عجله اش به خاطر چیست؟پیرمرد گفت : زنم در خانه سالمندان است . من هر روز صبح می روم و با او صبحانه می خورم.

پرستاری به او گفت: شما نگران نباشید.ما به او خبر می دهیم.پیرمرد جواب داد:متاسفم.او بیماری فراموشی داردو متوجه چیزی نمی شود و حتی من را هم نمی شناسد.پرستارها با تعجب پرسیدند:پس چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟

پیرمرد با صدایی غمگین گفت: اما من که می دانم که او چه کسی است.





      

در روز سی ام تیر،‌مردم به دعوت آیت الله کاشانی برای مقابله با حکومت تحمیلی شاه که قوام السلطنه را نخست وزیر کرده بود و این،‌ مقدمه‌ای بود برای اینکه مجددا انگلیسیها برگردند و دوباره امتیاز نفت به آنها داده شود و همان سلطه‌های قدیمی انگلیس مجددا از سر گرفته بشود به خیابانها آمدند. عامل و قهرمان و صحنه گردان اصلی این ماجرا مرحوم آیت‌آلله کاشانی بود.آن نکته‌ای که فوق العاده اهمیت دارد این نکته است که بعد از آنکه مجددا دولت مصدق روی کار آمد. اولین عکس العملی که نشان داده شد بی‌اعتنایی به مرحوم آیت‌الله کاشانی است. مصدق دید مردم آمدند توی خیابانها و شعار دادند و یا مرگ یا مصدق گفتند و یک عده‌ای کشته شدند و مطلب برای مشتبه شد و خیال کرد این مردم از او حمایت می‌کنند،‌ در حالی که مردم از دین و از احساسات دینشان حمایت می‌کردند. 
 تحریف و یا نادیده انگاشتن نقش بی مانند مرحوم آیت‌آلله کاشانی در ادامه مطلب...



      

با سلام خدمت خواننده محترم.چندی پیش یکی از دوستان در بحثی در مورد انتخابات صحبا از علما کرد که برخی نسبت به اننتخابات معترض هستند.اگرچه هرگز تصورم این نیست که منظور ایشان شاید در درصد پایینی به آقای منتظری برگردد اما مطلب ذیل که تکرار تاریخ است را جهت مطالعه آوردم.حوصله به خرج داده و مطالعه کنید.
امام خمینی:آقای منتظری! چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید ادامه مطلب...



      

   آن چه واضح است، با دقت در تعالیم 198 گانه و مقایسه آن با جمهوری اسلامی و دقت در تقلیدهای مضحک داخلی آن، عدم کارآیی این تعالیم برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی است. اساساً تصور کارآیی این شیوه ها در جمهوری اسلامی فقط مخصوص عده محدودی می تواند باشد که در توهم بوده و یا در دنیای مجازی ذهنی خود زندگی می کنند. بحمدالله جمهوری اسلامی علیرغم همه ضعف هایی که برای یک کشور تازه استقلال یافته طبیعی به نظر می رسد، هم از نظر فرهنگ اجتماعی و عمومی و هم از نظر ساختار سیاسی و تشکیلاتی کاملاً مستحکم و آسیب ناپذیر است. البته ناگفته نماند این موارد قطعاً در برابر یک حکومت دیکتاتور کارآیی خواهد داشت و کشورهایی نظیر کشورهای عربی و آسیای میانه و جنوب شرق آسیا که به طور سنتی به طور دیکتاتوری اداره می شوند، به شدت در برابر چنین آموزه هایی آسیب پذیرند. 
 بررسی تاریخچه ادامه مطلب...



      

ابوطالب

عبدمناف، مکنی به ابوطالب یکی از فرزندان عبدالمطلب بن هاشم است. عبدالمطلب از چند همسر، دارای ده فرزند پسر و شش دختر بود. مادر ابوطالب، زبیر و عبدالله (پدر رسول خدا"ص")، فاطمه دختر عمروبن عایذبن عمران بن مخزوم بود.

ابوطالب نیز به مانندادامه مطلب...



      

 

گذشت

بزرگواری و کرامت به عنوان یک خصیصه انسانی ، زیباترین جلوه های اخلاقی را ترسیم می کند . این مسئله در ادامه مطلب...



      

به مناسبت چهلمین سالگرد ورود اولین انسان به فضا بر آن شدیم تا شما مخاطبان عزیز را بیشتر با نیل آرمسترانگ اولین انسانی که بر سطح ماه گام نهاد، بیشتر آشنا کنیم.ادامه مطلب...



      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم