سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

 

زندگی

براساس آمارهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، استرس و اضطراب از جمله بیماری‌های شایعی است که اغلب افراد جامعه با آن دست به گریبانند. به همین خاطر هم هست که سکته‌های قلبی رتبه نخست علت مرگ‌ومیرها را  به خود اختصاص داده است.درست است که دغدغه‌های زندگی امروز، مشکلات اقتصادی و سختی تامین معیشت امری اجتناب‌ناپذیر است، اما فراموش نکنیم اگر روان ما بیمار شود، برخلاف برخی بیماری‌های جسمی براحتی نمی‌توان آن را درمان کرد.

زندگی تان را به دست حوادث و جامعه ی صنعتی نسپارید بلکه آن را قدرتمند اداره کنید و نتیجه اش را ببینید .در این مسیر چند راهکار پیشنهادی برایتان داریم:ادامه مطلب...



      

 انبه

انبه جزو اولین میوه هایی است که در مناطق گرمسیری و استوایی مورد استفاده انسان قرار گرفته است. این روزها انبه به عنوان یک میوه با ارزش تغذیه ای فراوان مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان منبع بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین A)، ویتامین C و پتاسیم به حساب می آید.

100 گرم از این میوه دارای 57 کالری انرژی است.ادامه مطلب...



      

سلام به خوانندگان محترم

من هم از خبر انتصاب آقای رحیم مشایی مثل دیگران راستش را بخواهید شوکه شدم.ضمن احترام به نظر رئیس جمهور محترم نظر ذیل را درج می کنم:


جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور 25 میلیونی ایران اسلامی با سلام

خبر معاونت اولی اسفندیار رحیم مشایی در کابینه ی آتی شما را همچون سایر هموطنان شنیده و از آن متعجب و متأثر شدم. انتظار داشتم وی یکی از مصادیق وعده ی تغییرات گسترده در کابینه ی آینده ی شما باشد. البته در این مورد هم تغییر بوجود آمد اما چه تغییری! از نوع اوبامایی آن! نه تنها وی کنار گذاشته نشد و تنزل مقام پیدا نکرد بلکه نفر دوم دولتتان نیز شد. خدا عمرتان دهد اما حتماً می دانید که طبق اصل 131 قانون اساسی، در صورت فوت، عزل، استعفا، غیبت و یا بیماری رئیس جمهور، معاون اول وی _هر چند موقت اما_ عهده دار امور کشور شده یا به تعبیر دیگر رئیس جمهور می شود. بنابراین اگر خدایی نکرده هر کدام از موارد مذکور برای جنابعالی رخ دهد آیا رئیس "جمهور" ما مشایی خواهد شد؟!

من نه می گویم چرا وی از دوستی با مردم اسرائیل گفت و نه تنها عذر خواهی نکرد که بر آن اصرار هزار باره نمود؛ و نه از سایر انتقادات وارده می نالم؛ که فقط به پرسش چند سؤال اکتفا می کنم بی آنکه انتظار پاسخ داشته باشم:

این همه اعتماد و نزدیکی میان شما از کجا آمده و اصولاً چطور این فرد توانست ابتدا معاون گردشگری شما شود و سپس قوم و خویشتان و اکنون هم معاون اولتان؟

اگر آقای مشایی خیرخواه شما است چرا با وجود علم به هزینه هایی که حضورش برای شما داشته و دارد، حاضر به "ایثار" نبوده و از مسئولیت هایش کناره گیری نمی کند؟ شاید بگویید تا کنون چندین بار مسئله ی استعفایش را مطرح کرده اما من نپذیرفتم که پاسخ می دهم سخن از "تعارف زدن" نیست که "استعفا دادن" است.

آیا دولت شما اولین دولت کشور بوده و یا آخرین آن خواهد بود؟ اگر چنین نیست که نیست؛ فکر نمی کنید که هر دولتی برای خود مشی و "مشایی" دارد و حضرتعالی با این بدعت خطرناک که حقیقتاً بوی لجاجت می دهد راه چرخش و نرمش را بر روی دول آینده در برابر خواسته های مردم انقلابی و مراجع عظام می بندید؟ قطعاً قیاس جنابعالی با خاتمی، و مشایی با مهاجرانی مع الفارق است اما مگر این جناب خاتمی نبود که به خاطر افکار عمومی،  بعضی ها را جا به جا نمود؟

آیا همین عموم انقلابی نبودند که شما را برگزیدند؟ با این وجود چه جوابی به امثال من دارید وقتی به شما بگوییم ظاهراً آقای خاتمی در این مورد خاص تره ی بیشتری برایمان خورد نمود تا شمای احمدی نژاد ... .
احمد قدیری





      

سالروز تجلى انوار الهى، نزول والاترین نعمت پروردگار بر بشریت، طلوع خورشید درخشان خاتمیت بر آسمان نبوت، بعثت اشرف موجودات، خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفى(صلى الله علیه وآله) بر همه یگانه پرستان، مخصوصاً مسلمانان مبارک باد.

 

اول: ادامه مطلب...



      

-پیامبر و حرا
- نگاهی به احادیث بعثت
- ایراد ما به احادیث بعثت
- واقعیت بعثت از دیدگاه شیعه
- نظر ما پیرامون بعثت پیغمبر(ص)ادامه مطلب...



      

خصوصیات پیامبران الهی
الف- اوصاف و وظایف پیامبران
بلاغ مبین چیست؟
وظایف پیامبران در قرآن
ب- اوصاف پیامبراکرم صلوات الله علیه
- نهاد اصلی وجود پیامبر
- طبیب دوّار
- گزینش خدا
- پارسایی پیامبر
- قرارگاه پیامبر(ص)
- مصلح جامعه بشریت

خصوصیات پیامبران الهی

بعد از این سلسله مباحث دریافتیم که وجود پیامبران برای انسان امری لازم و واجب می باشد و انسان بدون وجود این رسولان قادر نمی باشد که راه سعادت را بپیماید. حال باید به این نکته بپردازیم که انبیاء الهی  دارای چه خصوصیتی هستند که می توانند در فراز و فرود راه زندگی انسان، هادی ومشعلدار باشند.ادامه مطلب...



      

ره آورد بعثت
ویژگی های اسلام
- اسلام؛ نورهدایت

ره آورد بعثت

بعد از این کهادامه مطلب...



      

مؤلفه های دوران جاهلیت
فلسفه بعثتادامه مطلب...



      
تأثیر زردچوبه در روماتیسم مفاصلادامه مطلب...



      

ویژه نامه شهادت امام کاظم علیه السلام

روز 25 رجب یاد روز شهادت مردى است که به قدرت مسلط زمانه اش «نه» گفت و تا به آنجا رفت که رژیم طاغوتى هارون براى ادامه ى حیات ننگین خود همه عوامل و نیروهایش را به ستیزه با انسان آزادهء زمان بسیج کرد. یک کلمه «نه» به دستگاه فساد هارون گران تمام شد.

 او نه گفت و تمام رزمندگان علوى در ادامه مطلب...



      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم