سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جستجو

مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
کاربردی
ابر برچسب ها

رژیم صهیونیستی به رغم گزارش‌های سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر مبنی بر افزایش بحران انسانی در نوار غزه، به تحریم‌های ظالمانه‌اش علیه یک و نیم میلیون غیر نظامی بیگناه این منطقه ادامه می‌دهد. این روزها با گذشت حدود هشت ماه از جنگ ویرانگر صهیونیست‌ها در غزه با توجه به ویرانی‌های به جای مانده از این جنگ،ادامه مطلب...



      

دکتر خسرونیا در گفتگو با ایسنا، در رابطه با علل خونریزی از بینی (خون دماغ) و چگونگی برخورد با آن گفت: خونریزی بینی به چند علت صورت می‌گیرد که بسته به علت ایجادکننده ی آن، باید درمان لازم صورت گیرد.

 وی، خشکی بینی را از علل بروز خونریزی بینی عنوان کرد و گفت: در هوای خشکادامه مطلب...



      

رانندگی از آن شغل‌های پراسترسی است که کلی عوارض جسمی و روانی در پی دارد، ولی با داشتن آگاهی‌های لازم می‌توان امکان بروز این عوارض را به حداقل رساند.

رانندگان در حین رانندگی در وضعیتی قرار دارند که به واسطه نیروهای وارده بر مفاصل بدن‌شان (ستون فقرات، زانو، ران و مفصل مچ ‌پا) در طولانی‌مدت دچار عارضه می‌شوند.

دکتر سیداکبر شریفیان، متخصص طب‌ ادامه مطلب...



      

شخصی با حال آشفته به حضور حضرت علی علیه السلام رسید عرض کرد: احساس می کنم که تا ساعتی دیگر خواهم مرد.

حضرتش  فرمود : مرگ بیمی ندارد همه می میرند.

عرض کرد: در این ساعت چه کاری کنم؟

امام  فرمودند : تحصیل علم کن!

عنوان بصری پیرمرد94ساله ای  بود که در زمان حیات امام صادق علیه السلام زندگی می کرد ، چندین بار تقاضای دیدار با حضرت امام صادق نمود ،اما امام علیه السلام اجازهادامه مطلب...



      

یک بار در نشستی با جمعی از یاران انقلاب گفته بودم خدمتی که کروبی در انتخابات ریاست جمهوری دهم به مردم کرد، تاکنون کسی نکرده است ! همه با تعجب پرسیدند آن خدمت چه بود، عرض کردم ؛ کروبی توانست از گوگوش تا سروش را زیر خیمه خود گرد آورد و از فیلسوفان و حکیمان فلسفه سوسیال دموکرات تا نئو فاشیسنت های سوپر لیبرال پیرامون خود را به این پروسه وادار کند. او از روسیاهترین سیاستمداران ورشکسته30 ساله کشور که نقاب کفر و الحاد و نفاق برچهره دارند و به خرج کنگره آ مریکا سدجوع می کنند و هرشب تئاتر تلویزیونی در رسانه های صهیونیستی دارند دور خود جمع کرد و آنها را در مهلکه چاه ویل آراء عدم اعتماد مردم فرو فکند که سالها نتوانند قدعلم کنند. او توانست رکورد آرای آنها را در انتخابات اخیر85 صدم درصد0/85( % )، آن هم زیر آرای باطله مردم نشان دهد و یک شکست تاریخی را برای نحله ها و فرقه های مخالف نظام به عنوان یک سند مهم در تاریخ معاصر به ثبت رساند.

وزن واقعی آنها را در سپهر سیاست ایران معلوم کند
برخی فکر می کنند تمام آرای کروبی مختص همان جریان تبهکار فکری و سیاسی است در حالی که این طور نیست، بیش از
90 درصد آرای وی ، رای حلال خودش است و کسانی که به او به عنوان یک روحانی طرفدار نظام و امام رای داده اند .ادامه مطلب...


برچسب ها : سیاسی  ,


      

یکی از فعالیت‌های آقایان موسوی و کروبی پس از اغتشاشات، پیگیری وضعیت مجروحان، کشته شده‌ها و زندانی‌ها بوده است. کاری که به عنوان یک وظیفه دینی و میهنی قابل تحسین است و اگر خالصانه و بی‌ریا انجام شده باشد، ان شاء ا... نزد حق‌تعالی ماجور.

در این میان اما اصرار آقای موسوی و اطرافیانشان به بالانشان دادن آمار تلفات، کمی عجیب و تامل برانگیز است.

اکنون روشن شده است که نزدیکان آقای موسوی اسامی برخی فوت‌شدگان سالهای گذشته، فوت شدگان مجهول الهویه و بی‌ارتباط با اغتشاشات و یک دختر فراری از خانه را در فهرست طرفداران کشته‌ شده خود قرارداده اند و حتی از طرف آقای موسوی برای یک خانم زنده مجلس ترحیم برگزار شده و شخص آقای موسوی هم برای تسکین داغداران(!) در مجلس ختم شرکت کرده است.

حال این سوال پیش می آید که آقای موسوی با چه هدفی قصد دارد کشته‌ها را بیشتر از واقعیت نشان دهد؟

دو دلیل ساده و یک دلیل کلیدی می‌توان برای این رفتار حدس زد:

اولا – خون خواهی از کشته‌شده، به طور طبیعی در ذهن ناظر بی‌طرف برای شخص مدعی خون، مظلومیت و مشروعیت ایجاد می‌کند.

ثانیا – با دست و پا کردن کشته‌های جدید، فضا همچنان هیجانی و احساساتی می‌ماند و می‌توان اعتراضات را تا بازگشایی دانشگا‌ه‌ها و استفاده‌ از روحیه تحریک‌پذیری و احساسی جوانان همچنان گرم و فعال نگه داشت.

ثالثا و از همه مهمتر، اغتشاشات و اعتراض‌های بعد از انتخابات، از بیانیه آقای موسوی در رد نتیجه اعلام شده و «صحنه‌آرایی و شعبده‌بازی» دانستن نتیجه انتخابات 22 خرداد شروع شد.

متاسفانه فجایعی نظیر حمله وحشیانه و مشکوک به کوی دانشگاه و جنایت‌های کهریزک، باعث شد توجه‌ها از اصل قضیه (یعنی تهمت تقلب در انتخابات و جابجایی 10 میلیون رای به ضرر آقای موسوی) منحرف شود.

آقای موسوی طی 3 ماه گذشته به روشنی از اثبات تقلب در انتخابات عاجز مانده است. ایشان در اثبات تهمت خود باید دلایلی می آورد که نشان دهد آرای اعلام شده وزارت کشور از تک تک صندوقها با صورتجلسه‌های شمارش آرای 47 هزار صندوق که حدود 450 هزار مجری و ناظر انتخابات (اغلب از معلمان یا معتمدان محلی) شب 22 خرداد امضا کرده‌اند ، تفاوت دارد. اما شواهدی که ایشان ارائه می‌دهد این است که در فرایند تبلیغات و برگزاری انتخابات، «تخلفاتی» رخ داده است. امری که در انتخابات‌های قبلی هم کم و بیش وجود داشته است و طبق قانون انتخابات، مستند تقلب محسوب نمی شود و نمی‌تواند دلیلی برای ابطال نتیجه انتخابات باشد. وقتی آقای موسوی نمی‌تواند ادعای تقلب (جابجایی رای ها) را اثبات کند، بهترین راه برای انحراف توجه‌ها از این ادعای دروغ و فاجعه بار، بزرگنمایی کشته‌ها و دست و پاکردن کشته‌های جدید است.

در اینکه جنایاتی رخ داده و قتل هر کدام از هموطنان مظلوم که در این جریانات کشته شده‌اند هر یک بسیار هولناک و داغ بزرگی بر دل ملت و حیثیت ملی ماست، تردیدی نیست اما در چه فضایی می‌توان به حساب جنایتکاران و متهمان و مباشران و مجرمان رسیدگی کرد؟ در فضای التهاب و هیجان یا فضای آرامش و تعقل؟

سوالی دیگر:

از داستان دروغین «ترانه موسوی» چه کسی بهره‌برداری کرد و این داستان به نفع چه کسی تمام شد؟ چرا هیچکس نمی‌تواند همسایه یا همکلاسی یا خانواده وی را معرفی کند؟ چرا حتی یک کارت شناسایی از این طرفدار کشته شده آقای موسوی در دست نیست؟ آقای موسوی با چه انگیزه ای ترانه موسوی را طرفدار کشته شده خود معرفی کرده است؟

و سوال آخر:

مرحوم ندا آقا سلطان روز شنبه 30 خرداد که نیروهای انتظامی بر اغتشاشگران مسلط شدند، به قتل رسید. چه کسی و چه گروهی از قتل مرحوم ندا آقا سلطان سود برد؟ قتل کثیف و ناجوانمردانه این هموطن مظلوم در روز 30 خرداد 88 به نفع چه کسی و چه گروهی تمام می‌شد؟...

یافتن پاسخ این سوالها، به درک جامع تری از تحولات بعد از انتخابات کمک می کند.




برچسب ها : سیاسی  ,


      

 

امام خمینی

1-دلیل نامگذاری

روز 16 مرداد سال 1358 مصادف با سیزدهم رمضان 1399 بود، کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت و اخباری مبنی بر شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران جنوب لبنان به گوش می رسید. امام خمینی ره پیام تاریخی خود را صادر فرمودند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

من در طی سالیان دراز،‌خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانة خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است، و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی، پیاپی خانه و کاشانة ایشان را بمباران می‌کند.

من از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعة ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و می‌تواند تعیین کنندة سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایتادامه مطلب...



      

حماس

جنبش مقاومت اسلامی حماس در سال 1987 توسط شیخ احمد یاسین پایه گذاری شد. ایدئولوژی حماس ریشه در اخوان المسلمین مصر دارد. در سال 1973، یاسین ابتدا «الجماعه الاسلامی» را برای همکاری با فعالیت های سیاسی اخوان المسلمین در غزه پی ریزی کرد.

وی سپس جنبش حماس را به عنوان بازوی سیاسی و منطقه ای اخوان المسلمین در دسامبر 1987 به دنبال آغاز انتفاضه اول در سرزمین های اشغالی بنیان نهاد. عمده شهرت حماس بیشتر به دلیل انجام حملات شهادت طلبانه علیه اهداف و نیروهای اسرائیلی است.

این جنبش ابتدا دنباله رو مدل اخوان المسلمین بود به این معنا که به عنوان یک «نهاد رفاه اجتماعی» عمل می کرد هر چند در حال حاضر، همچنان به فعالیت های رفاهی و اجتماعی خود ادامه می دهد، اما با وارد شدن به فاز مسلحانه بیشتر فعالیت خود را در حوزه مبارزه با اسرائیل متمرکز ساخته است.

حماس، ستیز اعراب- اسرائیل را به مثابهادامه مطلب...



      

آیت الله بهجت

 خاطره ای که از امروز نقل میشود یه داستان واقعیه برای یکی از بچه محل های خودمون . اگه می خواهید ببینید که در باغ شهادت باز ، باز است با ما همراه باشید .

این داستان در چند مرحله ارائه می شود هی نگید ربطش چی بود

... نفهمیدم کی خوابم برد . اما در خواب همش کابوس می دیدم ،‌.... ساعت ها همین طور به کندی می گذشت که ناگهان با  صدای وحشتناک در حجره ،‌ نیم متر از جا پریدم . قلبم با تمام سرعت می زد.

یک نفر داشت در حجره را از جا می کند . در را قفل کرده بودم ، اما او اصرار داشت ادامه مطلب...



      

 

قبرستان

هر روز برای رسیدن به مقصد، از مقابل مسجدی ردّ می‎شوم که به خاطر موقعیت خاص سوق‎الجیشی که دارد تقریباً هر روز در آنجا مراسم ختمی برپا است. ختم جوان، پیر، زن و مرد. وقتی به عکس‎هاشون نگاه می‎کنم، می‎بینم که خیلی‎هاشون از جهت سنی، هم سن و سال من هستند. همون موقع از اعماق وجودم خدا رو شکر می‎کنم که هنوز زنده هستم و فرصت جبران کردن دارم. هنوز می‎تونم "یا الله" بگم و با خدا آشتی کنم. هنوز فرصت دارم که با امام زمانم حرف بزنم و رفیقش بشم. ادامه مطلب...



      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ دوستان دعوتم را لبیک گویید

+ سلام بر همه دوستان.سالی پرخیر و برکت برایتان آرزومندم