گازرسانی به شهر برزک 21 بهمن ماه همزمان با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان افتتاح شد . بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در شب پیروزی انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به شهر برزک ، اجرای خطوط تغذیه و شبکه گازرسانی 81 کیلومتر ، ساخت و نصب یک مورد ایستگاه تقلیل فشار TBS
5 هزار متر مکعبی و ساخت و نصب 1400 مورد انشعاب پلی اتیلن با هزینه عملیات اجرائی و کالائی 70 میلیارد ریال با حضور استاندار و مسئولان افتتاح شد .

طبق این گزارش خط تقویتی وایستگاه CGS 100 متر مکعبی ، ساخت و نصب ایستگاه حفاظت از زنگ CPS ، اجرای خطوط تغذیه و پلی اتیلن 8 کیلومتر نیز در کاشان افتتاح شد که هزینه این طرحها 20 میلیارد ریال اعلام شده است .

این گزارش حاکی است طی مراسمی در ابوزیدآباد اجرای خطوط انتقال 10 کیلومتر ، ساخت و نصب یک مورد ایستگاه تقلیل فشار CGS و یک ایستگاه حفاظت از زنگ CPS نیز از دیگر اقدامات شرکت گاز استان در دهه فجر می باشد .

شایان ذکر است هزینه این عملیات اجرائی و کالائی در ابوزید آباد 15 میلیارد ریال بیان شده است .

گفتنی است ساکنین شهر برزک با بهره مندی از نعمت گاز طبیعی همزمان با شادی سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سردادن ندای الله اکبر شکر این نعمت الهی را به جای آوردند .

یادآور می شود این مراسم با حضور استاندار ، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان و مسئولان محلی در شب پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد .