مطالب راجع به برزک را در برزک نامه بخوانید.

مردم اگر احساس کنند پی گیر ها ضعیف است حضوری مطالبه خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری امام جمعه برزک با اشاره به حادثه های دلخراش تصادف در جاده برزک که منجر به کشته و زخمی شدن هم وطنان در این جاده می شود خطاب به مسوولین گفت: باید مسوولین اولویت راه در شهرستان را مشخص کرده و جهت اجرا به استان و مرکز ارسال کنند و مجدانه پی گیر اجرای آن باشند.

حجه الاسلام و المسلمین حلاجی مفرد که در جمع مردم و مسوولین در محل مسجد جامع این شهر صحبت می کرد با اشاره به محرومیت بخش برزک و گله مندی از مسوولین گفت: اگر متولیان امور حداقل مسوولینی که به کاشان سفر می کنند را به برزک بیاورند تا از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شوند قطعا پی گیری ها و تصمیم گیری ها در رابطه با این بخش محروم بهتر خواهد شد ولی متاسفانه حضور مسوولین در برزک نیز جزء اولویت آنها به شمار نمی رود.

ایشان خطاب به مسوولین گفتند: به داد مردم برسید و برای این جاده کاری عملی انجام دهید. جاده ایی که احداث آن ضرورت دارد و شاید بتوان گفت که تنها جاده ایی است که هر چند وقت یک بار شاهد وقوع تصادف های مرگ بار در آن هستیم.

حجه الاسلام و المسلمین حلاجی مفرد گفتند چه کسی باید جواب این مسائل را بدهد؟ مسوولین باید در مورد این موضوع حساس تر شوند و باید این حساسیت ها را منعکس کنند تا حدی که هر مسوولی که با کاشان سفر می کند باید با حضور در برزک از این جاده نیز بازدید کند که قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

امام جمعه برزک گفت: مردم تا کنون تحمل کرده اند و منتظر عملکرد مسوولان هستند ولی اگر احساس کنند که پی گیری ها ضعیف است مردم حضوری مطالبه خواهند کرد چرا که متاسفانه سالهای سال شاهد کوتاهی مسوولین در این خصوص بوده اند و در طول 8 سال دولت قبلی محروم ترین نقاط کشور نیز آسفالت شد ولی مسیری که راه ارتباطی دو شهرستان است و به بزرگراه اصفهان دلیجان ختم می شود و احداث جاده و آسفالت آن مربوط به زمان طاغوت است هنوز دست نخورده باقی مانده و برخی اصلاحات جزئی انجام شده است.  

   به روز شده در تاریخ 94/09/03