لجن پراکنی و دروغ پردازی یک نامزد ناکام انتخابات علیه نظام برای ادامه حیات سیاسی خود، با استقبال وسیع بدنام ترین عناصر ضدانقلاب و رسانه های همسو مواجه شده که پس از شکست پروژه اغتشاش، دچار انفعال شده بودند.

لجن پراکنی و دروغ پردازی یک نامزد ناکام انتخابات علیه نظام برای ادامه حیات سیاسی خود، با استقبال وسیع بدنام ترین عناصر ضدانقلاب و رسانه های همسو مواجه شده که پس از شکست پروژه اغتشاش، دچار انفعال شده بودند.
 
در این زمینه رسانه های فارسی زبان وابسته به رژیم های آمریکا و انگلیس و اسرائیل با آب و تاب به انتشار تحلیل هایی حول و حوش نامه محرمانه! کروبی به هاشمی رفسنجانی می پردازند و به استناد ادعای وی، اتهامات گوناگون دیگری را مطرح می کنند. این استقبال رسانه های انگلیسی و آمریکایی نشان می دهد که آنها نیز همچون کروبی و حزب وی، پس از انتشار اظهارات تکان دهنده عناصری چون محمدعلی ابطحی (عضو ارشد ستاد کروبی)، عطریانفر، حسین رسام (تحلیلگر ارشد سفارت انگلیس) و برخی دستگیرشدگان گروههای تروریستی که از واقعیات آشوب ها پرده برداشتند، دچار شوک شدید شده و برای انحراف ذهن افکار عمومی از واقعیت منزجرکننده برخی خیانت ها و جنایت ها، در تدارک پروژه ای تازه برای دادن آدرس انحرافی به مردم و فریب اذهان عمومی از اصل ماجرا برآمده اند.
علیرضا نوری زاده از مزدوران سابق لانه جاسوسی آمریکا که هم اکنون در خدمت سرویس جاسوسی موساد قرار دارد، در گفت وگو با رادیو زمانه درباره نامه کروبی گفت: ارزش نامه بیشتر از این جهت است که ایشان به عنوان یکی از ارکان ]؟![ نظام جمهوری است. و از سوی دیگر او به عنوان یک رجل دینی ]؟![ یعنی دولتمردی که صاحب لباس دینی و عبا و عمامه است، صاحب اعتبار است.
نوری زاده مدعی شد «کروبی همیشه دغدغه اش حفظ نظام است» تا دروغ پراکنی و عقده گشایی وی را برخاسته از اراده حفظ نظام نشان دهد اما در ادامه مصاحبه به اعتبار اینکه دروغگو کم حافظه است، تصریح کرد: آقای کروبی با طرح این نامه، تتمه آبرویی را هم اگر نظام داشت حتی نزد مؤمنان به نظام بر باد داد.
این جاسوس نشاندار اسرائیل دلیل دیگر استقبال رسانه های بیگانه از اتهام پراکنی کروبی را فاش کرد آنجا که گفت «مطلبی که آقای کروبی گفته، به صورتی گسترده در منطقه توسط رسانه هایی نظیر العربیه، الجزیره و ام بی سی پخش شد و بعضی از کشورهای عربی هم منتظر چنین نامه ای بودند تا ثابت کنند رژیم ایران هیچ ارتباطی با اسلام ندارد. بدین ترتیب هر حرفی ایران درباره فلسطین و غیره بزند، ارزشی نخواهد داشت.
نوری زاده همچنین گفت: این ماجرا لطمه سنگینی به جمهوری اسلامی است و خواهیم دید ماجرا به همین جا ختم نخواهد شد.
گفتنی است به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی هاشمی رفسنجانی پاسخ نامه کروبی را داده و به استناد مکاتبه ای که با رئیس قوه قضاییه داشته، به کروبی خبر داده که رفتارهای مورد ادعا در نامه مذکور واقعیت ندارد. جمهوری اسلامی به کنایه نوشت: البته احتمالا تا رسیدن پاسخ آیت الله هاشمی به آقای کروبی، کمی بیش از 10روز وقت تعیین شده توسط وی، طول کشیده است(!)
معرفی کروبی به عنوان رکن نظام و رجل دینی! از سوی یک مزدور موساد نشان می دهد که دشمنان اتفاقا برای بدنام کردن روحانیت و شخصیت های نظام، افرادی را به خدمت گرفته و در اطراف کروبی چیده اند تا از زبان عنصر ساده لوح، شهرت طلب و ناکامی چون وی به خدشه در حیثیت نظام اسلامی بپردازند حال آن که کروبی از سالها پیش به واسطه آلوده شدن به مفسدین اقتصادی نظیر جزایری (صرفا با 300میلیون پول) و برخی مفسدین سیاسی و مطبوعاتی که حاصل سیاهکاری های حزبی و مطبوعاتی را در اعتماد ملی جمع کردند از خود سلب صلاحیت کرده بود.



برچسب ها : سیاسی  ,