از قدیم بسیار شنیدیم که نابرده رنج گنج میسر نمی شود

به راستی که وقتی حاصل دسترنج و زحمتت به بار بنشیند لذتی درانسان ایجاد میشود که حاضر به از دست دادن آن نیستی.

مدتها قبل از برپایی نمایشگاه مطبوعات استان اصفهان خبر دار شدیم و دوستان آنجا را فرصتی برای حضور نشریه دانستند،قرار شد با برنامه ریزی از قبل بهشت پنهان نیز حضوری پررنگ داشته باشد.بالاخره موعود فرا رسید و در تاریخ 9/5/88 جلسه ای را برگزار و موارد نیاز جهت حضور بررسی شد.در تاریخ 10/5/88 برادر عزیز آقای رفیعی بهمراه چند تن از خواهران فعال تحریریه بهمراه امکانات و تجهیزات به اصفهان نصف جهان راهی شدند.نمایشگاه در تاریخ 12/5/88 با حضور استاندار محترم اصفهان و مسولین فرهنگی استان به اتفاق آقای شهرزاد نماینده محترم مردم اصفهان افتتاح گردید.

آنچه نشریه بهشت پنهان را از دیگر نشریات حاضر در نمایشگاه متمایز میکرد حضور فعال مطبوعاتی آقای رفیعی و خواهران حاضر در تهیه گزراشهای متفاوت از غرفه ها بود.حضوری که آنقدر پررنگ بود تاباعث شده بود همه نشریات بهشت پنهان و نام برزک را بشناسند و مسولین برگزار کننده نیز اذعان به فعال بودن دوستان داشته باشند.

روز جمعه 16/5/88 توفیقی شد تا به اتفاق آقای صادقی (مدیر مسول) سری به اصفهان بزنیم و از نزدیک فعالیت دوستان را شاهد باشیم.در بدو ورود از غیبت آقای رفیعی در غرفه سوال کردم که دوستان گفتند برای تهیه گزارش به یکی از غرفه ها رفته اس. برای من جالب بود که انگیزه بالا و خستگی ناپذیر ایشان را نشان می داد که در آن ساعت گرم و خلوت فرصت را غنیمت شمرده و در حال گرفتن گزارش است.

روز شنبه که مصادف با روز خبرنگار بود مراسم اختتامیه برگزارشد.حقیر که توفیق حضور نداشتم لیکن در غروب داغ شهر قم پیامکی برای آمد که خبر از برتر شدن غرفه نشریه در نمایشگاه می داد. سریع به دوستان زنگ زدم که مجدد خبر را شنیده و از زحمات دوستان در آنجا تشکر و لذتی بردم که کمتر برایم اتفاق افتاده بود.

جا دارد از زحمات همه همکاران خوبم در نشریه بویژه جناب آقای رفیعی تشکر کنم و امیدوارم این راه را با سربلندی و در کنار همه دوستان به جلو پیش برده و بتوانیم روزی در پهنای این کشور عزیز فعالیت بکنیم.انشا ا...