خبرگزاری دانشجویان ایران - اصفهان
سرویس: اصفهان

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه جشن ارتباط تلفنی همه روستاهای استان اصفهان تا آخر فروردین ماه برگزار می‌شود، گفت: هم اکنون همه هزار و 704 روستای استان اصفهان به شبکه تلفن ثابت وهمراه متصل است.

سید فاضل زمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه دومیلیون و 548 هزار مشترک تلفن همراه دراستان اصفهان وجود دارد، گفت: با راه‌اندازی مرکز چهارم در آخرین روزهای سال قبل 800 هزار شماره به شماره‌های قبل افزوده شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه درایام نوروز رومینگ تلفن همراه اول در 432 روستای این استان بازشده است افزود: استان اصفهان هم اکنون با هزار و 302 سایت بی تی اس بعد ازتهران بیشترین آنتن بی تی اس کشور را داراست.

انتهای پیام

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خبرگزاری دانشجویان ایران - اصفهان
سرویس: اصفهان

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با اعلام این که 86 گونه جانوری در مناطق شکار ممنوع شهرستان کاشان شناسایی و ثبت شد، گفت: با پایان شناسایی گونه‌های مختلف جانوری در مناطق شکار ممنوع قمصر و برزک، 50 گونه پرنده، 20 گونه پستاندار، 15 گونه خزنده و یک گونه دوزیست در این مناطق به ثبت رسید.

به گزارش سرویس «محیط زیست» ایسنا، سیف‌اله انصاری افزود: بزکوهی، پلنگ، گوسفند وحشی، عقاب طلایی، هوبره، افعی، ‌مارهای شاخدار و پلنگی از گونه‌های ثبت شده در این مناطق شکار ممنوع هستند.

مناطق شکار ممنوع قمصر و برزک با 87 هزار هکتار وسعت در 20 کیلومتری شهرکاشان واقع است.

استان اصفهان دارای چهار منطقه شکار ممنوع به نام‌های کهیاز، حنا، عباس‌آباد، قمصر و برزک به وسعت بیش از 523 هزار هکتار است.




برچسب ها : اخبار اصفهان  ,