«بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصبانه و با تعصبِ تمام، ملت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند.

این را من فقط برای یک عده‌ی خاص نمیگویم؛ خب بله، وقتی ما میگوییم، یک عده متدینین فوراً گوش میکنند حرف را، پیغام هم میدهند فلان چیز راکه خارجی است بخریم؟ فلان چیز را نخریم؟ من فقط برای متدینین و افرادی که برای حرف ما حجیت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هرکسی میگویم که به ایران علاقه‌مند است، به آینده‌ی کشور علاقه‌مند است، به فکر بچه‌های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند.

شما مصنوعات خارجی را که مصرف میکنید، در واقع کمک میکنید به اینکه حجم آن بنگاه خارجی، آن کارگر خارجی، آن سرمایه‌دار خارجی، مدام بیشتر بشود و تولید داخلی ضربه بخورد، شکست بخورد.»

1393/11/29

رهبر معظم انقلاب

به نظر می رسد بیشترین مخاطب این سخنان آقا مربوط به مسولین محترم در نظام باشد.گاهی حواسمان نیست که وقتی به منزل مسولی می روند در حاشیه آن اجناس لوکس خارجی هویدا می شود که این مصداق آن خواهد بود که نکند خدایی ناکرده این حرف آقا به زمین مانده است.

متاسفانه استفاده از اجناس خارجی را ما از بزرگترهامون یاد گرفته ایم و آن ها برایمان فرهنگ کرده اند.به طور حتم بجز مقام معظم رهبری(که از ابتدا بر این امر اهتمام داشته اند) بقیه مسولینی که هنوز اقدامی نکرده اند باید اقدام کنند تا وقتی خودشان منع خوردن رطب می کنند حواسشان باشد رطب نخورده باشند والا هیچ فایده ای مترتب نخواهد بود و نتیجه عکس خواهد داشت.