پس از حمد و ثنای الهی و تسلیم در برابر ذات مقدس و تصدیق به یگانه توحید او و شکر برای نزول وحی و رسالت انبیاء و ختمیت رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم و انتخاب امیر المؤمنین و یازده فرزند گرامیشان که همگی آنان دارای عصمت و علم الهی بودند بیان میگردد :

ما تشکیل دهنده گان و اعضای گروه باهم مرامنامه ذیل را می پذیریم ودر مقابل ان مستحکم و مقید بوده و در مقابل مخالفان با قرآن، سنت و عقل احتجاج نموده و در پایبندی به آن، هم قسم می باشیم .

ماده یک : ولایت مطلقه فقیه، امری است که از سوی خداوند حکیم و در راستای قاعده لطف الهی از زبان امام معصوم برای زمان غیبت انشاء شده است تا مقیدین به تشیع در ان زمان دچار سردرگمی وگمراهی نگردند و زمینه ساز حکومت عدله باشند . بایستی با استدلال مفهوم آن را فهمید و التزام به آن داشته و در پاسداشت آن مهتمم بود.

ماده دو : جمهوری اسلامی ایران، آرزوی همه فقهای عصر غیبت و حتی میتوان مدعی بود تنها زمانی است که بعد از ولایت امیر المؤمنین و امام حسن علیهما السلام، بر تشیع به آرامی گذشت و در آزادی کامل به سر بردند. لذا بایستی با تمام وجود در حفظ و صیانت آن اهتمام داشته باشیم.

ماده سه : سیاسی باشیم و دین را با سیاست بپذیریم ولی سیاست زده نباشیم زیرا افتادن به دام جناح سیاسی، فراموشی اخرت را به دنبال خواهد داشت ولی اینطور نباشد که موضع گیری و تحلیل سیاسی نداشته باشیم .

ماده چهار : اعمال و رفتارمان را باشرع مقدس اسلام مقایسه نمایم و تمام سعیمان را در راستای پیشه نمودن تقوی اجرایی نماییم و ایه زیبای، لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه را سرلوحه اعمل اخلاقی خود قرار دهیم.

ماده پنج : جهاد در راه خدا را تنها راه رسیدن به حق بدانیم و آگاه باشیم هیچ راهی به حق نمی رسد مگر با جهاد. باجهاد درس بخواینم، مطالعه کنیم، کار کنیم، زندگی کنیم و به امورات اخرت و دنیا بپردازیم.

ماده شش : برای دستیابی به قله سعادت بایستی مسلح به لوازمی باشیم، این لوازم را خدای متعال دانش و تقوا می داند . لذا بایستی در زمینه های علمی، صاحب دانش و در تقوا، تلاش بسیار نماییم.

ماده هفت : از ابزار های رسیدن بهترین و سالم ترین را استفاده کنیم. ابزار را هدف ندانیم بلکه هدف رسیده به سعادت اخروی در پرتو اسلام فقاهتی است و ابزار را وسیله های رسیده به ان بدانیم که لطف خدای منان شامل ما شد و به ان دست یافتیم .

ماده هشت : رضای خدای متعال را بر رضای اشخاص مقدم دانسته و تمام سعیمان را در رسیده به این مطلوب الهی پیاده سازی نماییم واین مرحمت الهی را قدر دان باشیم .

مادده نه: بر این باوریم انسانِ مجاهد مأیوس نمی شود. مغرور نمی شود. طلبکار نمی شود. شعارش خدمت به خلق برای خدا است، نه خدمت به خلق برای خلق. طلب از خلق ندارد و انتظار تشکر ندارد. مثل انبیاء است که به خلق خدمت می کردند و خلق آب دهان به صورتشان می انداختند، اما آن ها باز هم خسته نمی شدند. مردد نمی شدند. پشیمان نمی شدند. چون خدمت به خلق می کردند نه برای خلق، که برای خدا. و این آموزه ی بزرگ انبیاء است برای بشری که می خواهد رشد کند.


ماده ده: حضور در مناطق محروم، سرکشی به بیمارستان های محرومِ شهر، عیادت از مریض هایی که عیادت کننده ندارند و کسی بهشان نمی رسد، ملاقات و دست کشیدن بر سر یتیمان و محبت کردن به آن ها، سرکشی به خانواده های بی سرپرست، سرکشی به کسانی که بیماری های فوق العاده سختی دارند که هیچ کس به آن ها سر نمی زند، کمک به سالمندان و حضور در خانه ی سالمندان . این کاری است که انبیاء می کردند. این کاری ست که امیرالمومنین می کرد. این کاری ست که پیامبر اکرم و اولیاء خدا می کردند.


ماده یازده:انسان وقتی قدر نعمت ها را بیشتر می داند که واقعیت های جامعه را بیشتر بفهمد. دانشجویان ما، چند سال دیگر دکتر یا مهندس می شوند، ولی از این ها مهمتر این است که آدم بشوند. ما در حوزه و دانشگاه ملّا زیاد داریم، ولی آدم کم داریم. هدف ما در این کار جهادی این است که آدم شویم. بایدقدر آن را بدانیم. حضرت امیر می فرمایند: «یا ایها الناس توبا لمن خالت اهل ذلت و المسکنه ای مردم! خوش به حال کسانی که با خاکساران و بینوایان رفت و آمد می کنند.» یعنی از دیدِ حضرت، توفیقی از این بالاتر نیست که وقت مردم با فقرا و محرومین سپری شود و روز و شب بین آن ها زندگی کنند. «اهل ذل» یعنی کسانی که در جامعه جزو افراد ذلیل اند، و «المسکنه» یعنی کسانی که مسکین اند.
شهید چمران روزِ قبل از شهادت، با بدن خوش این گونه صحبت می کند: «ای پا می دانم که از تو چقدر کار کشیدم، ولی کمی دیگر صبر کن تا به تو آرامش مطلق بدهم. ای دست ها می دانم با شما چه کارها کردم و لحظه ای به شما فرصت استراحت ندادم. ای چشم ها من نگذاشتم شب ها بخوابید...» همین طور با اعضای بدنش صحبت می کند که من به شما سخت گرفتم، برای این که دنیا فرصت جهاد و تلاش است. جای خوابیدن نیست. بعدها آن قدر در قبر می خوابیم تا بپوسیم. در این پنجاه یا شصت سال که زندگی می کنیم، نباید خوابید.

 ما تاکید داریم:

هر چقدر هم کارم کوچک باشد، اگر مولایم بپذیرد من برنده ام

به دنبال مصلحت نیستیم، به دنبال عدالتیم، به دنبال حق، به هر قیمتی

محرومیت همیشه در یادم می ماند تا زمان رفع آن

همه بیشتر از من زحمت کشیده اند

من وفادارم، آمده ام که بمانم نه این که رفیق نیمه راه باش

همه به گردن من حق داردند

مطالعه میکنم ،درس میخوانم و اطلاعاتم را در جهت نیاز اضافه می کنم تا مفیدتر باشم

جهادگر، بیش از هر چیز با رفتار و اخلاق خود دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد

مدیریت جهادگر (مجاهد)، مدیریت معنوی و مدیریت بر قلوب است

ا خلاص بارزترین ویژگی نیروهای جهادی (مجاهد) است

پیگیری، خستگی ناپذیری، ایثار و صرفه جویی، کم توقعی و پرکاری... ویژگی های یک جهادگراست

آ ن چه قران می گوید تنها "جنگ جنگ تا پیروزی نیست" بلکه "جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم" است.  امام خمینی(ره)

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری هم به جز حکومت علی (علیه السلام) بود به نام حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت. ما از سرنگونی نمی هراسیم بلکه از "انحراف" می هراسیم.  شهید غلامعلی پیچک

ا نقلاب ما، انقلاب آرمانهاست نه انقلاب واقعیت ها.ما انقلاب کردیم تا واقعیت ها را تغییر دهیم نه آن که آن ها را بپذیریم. شهید بهشتی

من و تو بایستی این پرچم خودمان را در آن جا بکوبیم، در انتهای افق، هر وقت به آن جا رسیدی و پرچم خودت را کوبیدی بعد دیگر می توانی بروی و آرام بگیری ولی تا آن وقت نه! سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان

اگر در پیروزی‌ها خودمان را دخیل بدانیم این حجاب است برای ما، این شاید انکار خداست

اگر برای خدا جنگ می‌کنید احتیاج ندارد به من و دیگری گزارش کنید. گزارش را نگه دارید برای قیامت. اگر کار برای خداست گفتنش برای چه؟ شهید حاج حسین خرازی

به خدای یکتا پناه می برم, از آن عزیز مقتدر مدد و استعانت می جویم, تا باری را که به شانه گرفته ام با سربلندی و سرافرازی به مقصد برسانم .تنها به یاد خدا باشید, به او پناه ببرید و توکل به خدا داشته باشید. شهید حاج ابراهیم  همت

با خدای خود پیمان بسته ام تا آخرین قطره خونم, در راه حفظ و حراست از این انقلاب الهی یک آن آرام و قرار نگیرم. شب و روز بدون وقفه در راه اعتلای کلمه الله و بسط فرهنگ اسلامی تلاش نمایم ....

شهید حاج ابراهیم همت

عزیزانی که مایلند در این گروه افتخاری ثبت نام کنند:

1- گروه وایبر برزکی ها

2- گروه واتس آپ برزکی ها

3- کامنت از طریق وبلاگ

4- مراجعه حضوری به آقایان قاسم صدیقیان،احمد راستی،احمد حداد

5- پیامک از طریق شماره 09122520457

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا