اگر انقلاب اسلامی در ایران پیروز نشده بود، امروز لبنان، سوریه و اردن هم به خاک اسرائیل غاصب ضمیمه شده بود 

تحقق اقتصاد مقاومتی، تهدید‌ها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد و موجب عبور مطمئن‌تر ایران از این گذرگاه مهم تاریخی است.

 

 

 

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در سخنرانی روز قدس در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان، به تحلیل اوضاع جهان و جنایات رژیم صهیونیستی و تحولات پیش رو پرداخت.

وی جنایات رژیم صهیونیستی را به ماهیت صهیونیسم جهانی نسبت داد و تأکید نمود که اصولاً صهیونیست‌ها با ارتکاب جنایات ضدبشری و قتل عام فلسطینیان توانستند فلسطین را اشغال و فلسطینی‌ها را آواره کنند. سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: تروریست‌های داعش نیز تولید مشترک سازمان‌های جاسوسی آمریکا، بریتانیا و اسرائیل است و باید جنایات داعش را هم جزو جنایات رژیم صهیونیستی محسوب کرد.

وی حمایت کشورهای غربی از تجاوز رژیم صهیونیستی را موجب رسوایی این کشور‌ها که ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر آن‌ها همه جا را فرا گرفته است دانست و گفت آن‌ها از یک طرف خواستار رفع حصر از سران فتنه که سرمایه‌های اسرائیل در ایران هستند می‌گردند و از سوی دیگر نه تنها با حصر غزه موافقند بلکه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بیگناه غزه حمایت کرده و آن رژیم سفاک را به سلاح‌های پیشرفته مجهز می‌سازند.

وی حمایت این کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی و نیز سکوت سازمان‌های غیر دولتی مدعی حقوق بشر را افشاگر و روشنگر ماهیت پلید آنان دانست که دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری آن‌ها رابر ملا می‌سازد.

دکتر قدیری ابیانه در ادامه سخنان خود به عمق سیاست‌های غرب بر علیه جهان اسلام و بویژه نسبت به ایران پرداخت و افزود: امروز ایران در حصر و جنگ اقتصادی واقع شده و راهکار مقابله با آن اقتصاد مقاومتی است که همه مردم در تحقق آن نقش دارند. وی گفت تحقق اقتصاد مقاومتی، تهدید‌ها وتحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد و موجب عبور مطمئن‌تر ایران از این گذرگاه مهم تاریخی است. گذرگاهی که با طی آن با جهانی متفاوت روبرو خواهیم بود که در آن بیداری اسلامی به شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی به رهبریت ایران اسلامی منجر خواهد شد.

 کار‌شناس عالی امور استراتژیک گفت: امروز فلسطینی‌ها همه نقاط اسرائیل غاصب را در تیررس خود دارند و افزود: اگر اسرائیل جرأت پیدا کند برای اینکه غلطی در مورد ایران بکند، جمهوری اسلامی ایران این توانایی را دارد که حیفا وتل آویو را با خاک یکسان کند وهر دشمنی را از کرده خویش پشیمان نماید.

وی راهپیمایی روز قدس را روزی بزرگ دانست و گفت به ملت ایران افتخار می‌کنیم که در تمام این سال‌ها در راهپیمایی روز قدس و در دیگر مناسبت‌ها در صحنه بوده و از مظلومان عالم بویژه از فلسطینیان مظلوم حمایت کرده‌اند.

این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد.