با سلام

هر دو برامون قابل احترام هستند.دکتر حسن عباسی را خیلی ها در بحبوحه مسائل استراتژیک نظام او را خوب شناخته اند و یادشان نرفته شجاعت و جسارت ایشان را.از طرفی کیست که برای حاج محمود کریمی احترام قائل نشه؟او را نیز عاشقانه دوستش دارم چرا که اوست که صدایش ما را به اهل بیت پیامبر(علیهم السلام) می رساند.

اما برای چه؟

سال 1385 دکتر عباسی سخنرانی را در دانشگاه همدان ایراد کرده و امروز در سال 1393 باید در مقابل سخنان ایشان موضع گرفت آنهم توسط بهترین ها.

چه خبر است؟

چی شده که سخنرانی سال 85 امروز مهم شده و چرا در جای خود پاسخ داده نشده؟چه کس یا کسانی آن سخنرانی را از آرشیو درآورده اند؟آیا دوستانی که موضع گیری کرده اند می دانستند این سخنرانی برای امروز و دیروز نیست و برای 7 سال پیش است؟

آیا می دانستند فضای آن روز جامعه چه بوده که باعث چنین سخنانی شده است؟آیا در مورد آقای عباسی چه تحلیلی دارند؟ایشان را چقدر می شناسند و خبر از عشق ایشان به همان اهل بیت مورد نظر دارند؟

فارغ از تندروی ها و حرف و حدیث های گذشته که قطعا دل در گرو گذشته نخواهد داشت و پایانی برای آن نیز نخواهد بود اما فکر کنم کمی تندروی شده است.خوب است قبل از اظهار نظر در مورد دیگران از تمام قضایای پیرامونی آن مطلع باشیم.چه کسی باید پاسخگوی تندروی های در مورد دکتر باشد؟

در فضای اینترنت ،واتس آپ و ویچت ببینید چه در مورد ایشان گفته شده تا جایی که یکی از همین بچه های هیئتی که خبر از ماجرا نداشت در ویچت براش پیامی رو فرستاده بودن که خون دکتر عباسی هدره.جواب اینها رو کی میخواهد بدهد؟

تاثیر بعضی ها در موضع گیری در مورد مسائل آنقدر مهم است که کار به کجاها میکشه.فکر کنین!!

سخنرانی آقای دکتر عباسی را از اینجا دانلود کنید.