با سلام

ضمن تبریک توفیق خدمتگزاری به مردم خوب شهر برزک به منتخبین دوره چهارم, بالاخره شورای محترم شهر برزک در اولین امتحان خود سرافراز بیرون آمد و به بقای جناب آقای حیدری در راس هرم شهرداری رای داد.فارغ از این که از این تصمیم چه کسانی خوشحال و یا ناراحت شده اند واقعیاتی وجود دارد که اشاره به آنها خالی از لطف نیست:

1-    تصمیم به این امر از آن جهت درست است که عملکرد ایشان در طول تصدی شهرداری به اذعان اکثر صاحب نظران درست بوده و همانطور که بارها حقیر اشاره کردم ایشان بدون حاشیه به خدمت مشغولند و نباید این حق را برای خودمان قائل باشیم تا این خدمات را حمل بر چیز دیگری نماییم.

2-    خوشبختانه تمام اظهار نظرات برخی در مورد شورای محترم جدید هم نادرست از آب درآمد .آنها که به راحتی و برای رسیدن به اهداف خودشان اعضاء را به تاثیرپذیری ازدیگران متهم می کردند هویدا شد که بحمدالله دوستان در شورای شهر بدون هیچ تاثیرپذیری و مستقل تصمیم می گیرند.

3-    مهم این است که از اتفاق همه درس بگیریم.آنهایی که در نقل اخبار دروغ کم مایه نگذاشتند و عده ای شهردار را منصوب به دیگران قلمداد نموده و عده ای اعضای شورای شهر را تحت فشار گذاشتند همه باید بدانند دانسته یا نادانسته چوب حراج بر برزک زده و باعث کند شدن پیشرفت در شهر شده اند.

4-    مردم بحمدالله علیرغم فعالیت پشت پرده عده ای , همیشه واقعیات را خوب فهمیده اند و در جای خود به درستی پاسخ داده اند.

5-    اکنون نوبت شهردار محترم است که با این اکثریت قاطع راه خود را که همان خدمت به مردم است ادامه دهد و مواظب باشد در این دامی که معلوم است دوست و دوست(چون دشمن نداریم) خواسته و ناخواسته پهن کرده اند نیفتند و راه خدمت را ادامه دهند.

6-    شورای محترم شهر که واقعا حقیر به وجودشان افتخار می کنم نیز انشااله خواهند توانست با دعای خیر مردم با تشکیل اتاق فکر مناسب و مصوبات خیرخواهانه خود باقیات الصالحاتی از خود به جا بگذارند که به فرموده مولا علی(ع): فرصت ها مثل ابرها در گذرند.روزی خواهد رسید که فرصت برایشان تمام خواهد شد و انشااله رو سفید درگاه خدای منان باشند .انشااله

بربرایتان زمزمه می کنم:رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا