با سلام

تفاوت در سبک زندگی امروز بین افراد در جوامع مختلف از جمله آسیب های جدی است که در مرز انفعال ناگزیریم به آن دامن زده و از باب همرنگ جماعت شدن،سبک را عوض نماییم.

امروز از ما گذشته که بیاییم در این موضوعات حرف بزنیم و قلم فرسایی نماییم چزا که عرض خود بردن و زحمت دیگران داشتن خواهد بود.اصلا در ابن مبحث کاری به شخصیت افراد و سیاست پیش روی آنها ندارم اما ناگزیرم برای روشن شدن بحث مصداقی صحبت کنم.

ورزشکارانی که امروز در فوتبال بازی می کنند آرام آرام دارند سبک زندگی دیگر ورزشکاران را تغییر می دهند و کم ورزشکاری است که منفعل نشده و به این تغییرات دامن نزند..

این که امروز ورزشکاران ما در کدام منطقه از تهران زندگی می کنند و سوار بر چه مرکبی می شوند و خود را با چه کسانی مقایسه می کنند تا به پول های میلیاردی خود بفزایند بحث مهمی است و نباید از آن به راحتی گذشت.

اکثر آقایان منازل پدری شان یا در جنوب تهران بوده یا در یک روستا در دل این آب و خاک.امروز به چه می اندیشند؟سبک را عوض کرده اند.امروز حاضر نیستند در کنار دیگر مردمان در همان جنوب تهران یا در شهرهای دیگر زندگی کنند.باید در تهران و آنهم در بهترین نقاط (آنجایی که به قول آقای دایی باید از متری 12 میلیون تومان کمتر نباشد) زندگی کنند.بهترین مرکب ها را سوار شوند، بهترین مسافرتها را بروند و خلاصه بریزند و بپاشند و ....

چرا به این روز افتاده اند؟در مقایسه خود با دیگرانی که چه در ممالک دیگر زیر توپ می زنند و در مملکت خودمان که راست راست راه می روند و میلیاردی درآمد دارند، مگر ما چه کمتر داریم؟

این سوال کلیدی است:مگر ما چه کمتر از دیگران داریم؟این سؤال رمز تغییر در سبک زندگی است از نوع اسلامی به اسلام لیبرالی یا اسلام مدل ترکیه ای و...به این سؤال دقت کنیم.چقدر تا به حال از این سؤال استفاده کرده ایم؟به میزان استفاده از این سؤال سبک را در زندگی تغیییر داده ایم.به همین سادگی و به همین راحتی