به نام خدا


   بیانات مقام معظم رهبری در مورد مادر شهدا:

«بدانید امروز در هیچ جاى دنیا زنانى که مثل این مادران شهداى ما، مادر دو شهید، مادر سه شهید، مادر چهار شهید باشند، نیستند. در جامعه ما، مادرانى با این خصوصیات که از پدرها بهتر و قویتر و آگاهانه‏ تر ایستادند، در این میدان بسیارند. این همان تربیت اسلامى است؛ این همان دامان پاک و مطهّر و نورانى فاطمه زهرا سلام‏ اللَّه‏ علیهاست. شما دخترانِ فاطمه هستید؛ فرزندان فاطمه زهرا هستید؛ دنباله‏ روان فاطمه زهرا هستید»

  مادران بلند همتی که از دامان پاکشان مردان غیور وجوانمرد پا به عرصه شهادت می نهند یقینا در سرای آخرت مورد لطف و عنایت ساقی کوثرمولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه (س) قرار خواهند گرفت.

در آستانه ماه مبارک رمضان، مادر سه شهیدان میرزایی(حسین،علی و احمد)دعوت خالق را لبیک و به رحمت ابدی پیوست.این مادر که در رنج فقدان همسرش، فرزندان قد و نیم قد خود را به سختی تربیت نمود در دفاع مقدس سه فرزند خود را راهی جبهه ها نمود که هرسه در راه اعتلای نظام و انقلاب جان خود را فدا نمودند.این مادر اگرچه در داغ این فرزندان کمر خم کرده بود اما هرگز نگذاشت ناراحتی اش را دیگران بفهمند و سرفرازانه زندگی کرد.خدایش قرین رحمت و در کنار فرزندان شهیدش میهمان خویش گرداند.

روحش شاد.