با سلام

این روزها بسیار عجیب و امتحان اخلاق مداری است.از منظری متفاوت می توان به آن نگاه کرد.علیرغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر وجود نقاط قوت بسیار زیاددر دولت نهم و دهم ، این روزها کمتر آقایان مسؤل به فکر این نکته هستتند و سعی دارند در آخرین روزهای دولت آقای احمدی نژاد ایشان کلا به محاق فراموشی برده شوند.

افتتاح طرح های عظیمی که در این روزها اتفاق می افتد بصورت خیلی کمرنگ از رسانه ملی بازتاب می یابند و از آن طرف برخی اخبار و برنامه ها در صدر قرار می گیرند.بی انصاف ترین انسان ها نیز این شیوه را نمی پسندند.حداقل بیانات آقا را توجه می کردند دست به چنین اقداماتی نمی زدند.توجه بفرمائید من اصلا کاری به دعواها و حرفها و شخصیت آقای احمدی نژاد و اطرافیان ندارم.اما اصل خدمات و فعالیت های دولت نباید تحت الشعاع مسائل امروز قرار بگیرد.

دل هر بیننده امروز رسانه ملی برای رئیس محترم جمهور می سوزد که به کدامین گناه باید مورد بی مهری قرار بگیرند؟این کار درست نیست ولو از طرف هر کسی انجام بگیرد.

دومین موردی که از آن باید عبرت گرفت،  دنیا و پست و مقام های دنیایی است.آدمی که تا دیروز در صدر اخبار و احترام و....بود امروز ببینید در کجا قرار گرفته است؟این برای همه باید درس و عبرت باشد حتی آقایان!!

بالاخره روزی پست از شما نیز گرفته خواهد شد و آن روز است که دیدنی است شخصیت حقوقی شما مهم بوده که در پرتو گرفتن پست ، همه چیز از شما گرفته می شود یا نه ، شخصیت حقیقی شما مهم بوده و تمام آن احترام و عزت سرجای خود باقی مانده است.