با سلام

برای این حرکت عظیم و خروشان که 34 سال است به حرکت درآمده هنوز هم می توان یار و همکار بود.در صورتی که بخواهی گذشته را نفی کنی تا از آن پل برای خوادت بسازی این مردم نشان داده اند نخواهند گذاشت سوار موج شوی.برای حرکت باید به گذشته ات افتخار کنی و اگر انتقادی داری به نوع حرکت بکنی نه اصل حرکت.

گذشته ات مملو از افتخارات مادی و معنوی است.اما قرار نبوده امروز در جایی که برخی فکر می کنند باشیم.قرار نبوده بر قله های مادی بدون اخلاق و دین باشیم که امروز برخی اقتصاد را دست مایه قرار داده و فکر می کنند ما قرار بوده به کجا برسیم؟اگر قرار بود به این جاها برسیم که انقلابی نمی خواست.ما باید بر سر شعارهایمان و اهداف امامان بمانیم تا رمز موفقیت خودمان را که انبیا و اولیای الهی برایمان ترسیم کرده اند برسیم.یادمان نرود.

فرمایشی را امامان در حرم بنیانگذار فقید این نظام مقدس فرمودند که برای ما نیز قابل تامل است.فرمودند امام خمینی در آخرین سالهای عمرشان بیانیه ها و سخنرانی هایی کردند که از سخنرانی های ایشان در سال 1342 نیز انقلابی تر بود.ما نیز باید این چنین باشیم و هنوز دیر نشده است.

امام خامنه ای بارها برایمان وضعیت را تشریح کرده اند تا اگر بر اثر تبلیغات مسموم یا ضعف دینی در وجودمان نتوانسته ایم بفهمیم در کجا هستیم یادمان بیاید و تلنگری باشد که با این وضعیت مطلوب تاکید بر ادامه راه است نه اینکه راه را از صفر باید شروع کنیم.

نه برای ما دیر شده و نه برای کاندیداهای محترم ریاست جمهوری.در این روز که سالگرد ارتحال امام راحل است بنشینیم و فکرکنیم .رمز موفقیت امام را همه می دانند پس چرا گاهی غافل می شویم؟ برای ما برای خلق یک حماسه عظیم دیگر دیر نشده تا بار دیگر خام خیالان بر سر جایشان بنشینند.برای کاندیداها نیز دیر نشده تا خودشان را تحولی دوباره داده و با یک بسم الله قدم در راهی بگذارند که شرافت و عزت یک ملت اسلامی در آن راه است.