با سلام

 

امروز یازدهم اردیبهشت ماه و چند مناسبت مهم را در خود جای داده است:

1-    میلاد صدیقه طاهره زهرای مرضیه سلام الله علیها:

شخصیتی که قدر او نیز همچون قبرش مجهول است و ما مسلمانان از این ذخیره ناب الهی هنوز نتوانسته ایم بهره ببریم.از خداوند منان می خواهیم ما را نسبت به شناخت این مادر پدر و امت به مبارکی این روز یاری بفرماید.انشااله

سیره علمى و عملى فاطمه زهرا(س) در امور تربیتى, چیزى نیست که بتوان ظرافتها و لطافتهاى آن را به قلم آورد و یا اینکه در یک مقال و مقاله بتوان ترسیم کرد.سیره علمى, تا به مرحله عمل نرسد و عملى نگردد, فایده چندانى ببار نمی­آورد. از سیره عملى فاطمه(س), در امر تربیت, سخن بگوئیم, وى را بانو و کوثر بیکران و (مادر محبت) معرفى کنیم; ولى خودمان در میدان عمل, بى عارى و بى پروایى بکنیم.

روز زن نیز که همین مناسبت نامگذاری شده وظیفه را بر زنان دوچندان می کند که ما ضمن تبریک به همه زنان بزرگوار برایشان توفیق آرزومندیم.

2-    میلاد حضرت امام خمینی(ره):

مردی که بدون تعارف و به اذعان دشمن و دوست به ایران و ایرانی عزت داد.عزتی معنوی که باید صدها سال تلاش می کردیم و به آن می رسیدیم.او خودش را فدای زندگی ما کرد.مائیم که باید قدردانش باشیم و آن هم به عمل ماست.

3-    روز جهانی کارگر:

کارگران به معنای واقعی کلمه زحمت کشانند.خط تولید برای این مملکت دست کمی از خط مقدم نبرد با دشمن نیست.چرخه تولید ما به دست اینان است که به حق باید دستشان را بوسید و بر آن افتخار ورزید.عمل شرط مهم آن است.

این روز بر همگان بویِژه صاحبان آن مبارک و میمون باشد.