با سلام

از جمله مباحث روز سبک زندگی است.تغییر سبک زندگی فعلی به سبک زندگی اسلامی و ایرانی.

ایران قبل از انقلاب اسلامی به سمت غرب گرایی با سرعت در حال حرکت بود واگر بخواهیم شرایط آن روز را در مقیاسی بسیار کوچک نگاه کنیم ترکیه امروزی است.(البته هرگز نخواهد توانست این کشور ما را به ایران آن روز نزدیک کند)

با پیروزی انقلاب اسلامی و حرکت صادقانه مردم برای تغییر سبک زندگی ،بسیاری از روحانیون در بدنه اجتماع رسالت خود را تمام شده دانسته و این سیل خروشانی که باید به درستی هدایت می شد را به دست جریانات روزگار سپردند.دشمن نیز که خود را در این جریان غرق شده می دید از هیچ تلاشی برای نجات فروگذار نکرد.

گفتن واقعیات اوائل انقلاب بسیار تلخ است اما برای ما این تلخی پایدار نیست و چنانچه چراغی برای فراروی ما شود خیلی عالی خواهد بود.

دیدن همان صحنه های نابی که در ابتدای پیروزی انقلاب اتفاق افتاد اگر چه متاسفانه به دلایل نامعلومی هرگز برای مردم اتفاق نیفتاد و الان در حد بسیار کم آن هم در زمان احساسات شورانگیز ایام دهه فجر ، انسان را به این باور می رساند آنان که در این انقلاب بزرگ سینه سپر کردند عاشقانه و عاقلانه راه را انتخاب کرده و بر تغییر سبک زندگی پافشاری داشتند.

در همان لحظه انسان به یاد اتخاب راه یاران حضرت اباعیدالله الحسین (ع) می افتد و بر توفیق این عزیزان غبطه می خورد.در برخی صحنه ها افرادی که جلو دوربین ها حاضر می شوند چه جانانه دفاع و با زبان انگلیسی مسلط راه را نشان و از دغدغه ها می گویند.

تغییر در سبک زندگی ما از آن روز آغاز شد اما چه حیف آنان که مهندسی این کار بزرگ را داشتند از بین ما رفتند و این مهندسی در مدت زمان کوتاهی معکوس افتاد.عنایت خداوندی بود که مثل مقام معظم رهبری از آن قافله برایمان ماندند تا راه را اگر چه در برخی مواقع به بیراه زدیم اما گم نکنیم و شالوده اصلی کار از دستمان خارج نشود.

ادامه دارد.....