به نقل از وبلاگshohada-barzok.blogfa.com

نام پدر: شکرالله

طلوع:01/10/1327    عروج: 19/10/1365
محل عروج: پاسگاه زید

بخشی از وصیتنامه شهید:

 

انالله وانا علیه راجعون

می دانیم که ما را خداوند آفریده است و دیر یا زود بسویش خواهیم شتافت. پس چه بهتر که این مردن در راه عقیده و جهاد در راه دین و حفظ میهن باشد. اکنون که بیاری خداوند متعال عازم جبهه نبرد با دشمن کافر می باشم لذا لازم دانستم چند سطری بعنوان خلاصه زندگیم بنویسم . حالا که از زندگی و هستیم گذشته ام و به جبهه میروم رفتن من بخاطر شخص یا زوری نیست بلکه فقط بخاطر خدا و برای رضای خداوند و نجات میهن است و هیچ کس باعث رفتن و مجبور کردن من نیست و مردن در راه عقیده و دفاع دین اسلام و نگهداری میهن اسلامی و جهاد در راه اسلام طبق آیات و روایات شهادت است که آرزوی هر مسلمان می باشد پس اکنون که من در این راه شهید شدم به آرزویم رسیده ام از همسر و فرزندانم و فامیل ها می خواهم که برایم هیچ گونه ناراحتی و گریه نکنند و خیلی هم خوشحال باشند و افتخار کنند که من حقیر در راه جهاد فی سبیل الله شهید شده ام.

از همسرم می خواهم با فرزندانم مهربان و از فرزندانم می خواهم با مادرشان و یکدیگر مهربان و خوش رفتار باشند و درباره زندگی آینده همسرم و فرزندانم دوست دارم که همسرم طبق دستورات اسلام عمل نماید و فرزندان را هم خوب تربیت کند و زندگی خوبی برایشان آرزومندم.

در خاتمه از کلیه کسانی که به گردن حقیر حقی دارند از جمله همکاران ، آشنایان و فامیل ها از همه آنها خداحافظی و از همشان حلالیت می طلبم امیدوارم این چند سطر نوشتنم در راه رضای خداوند متعال بوده باشد. اگر شهادت نصیبم شد بهتر است در گلزار برزک بخاکم بسپارند.

وسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

عزیزالله نورانی

09/09/1365