با سلام

به نظر شما تیتر مناسبی انتخاب شده است؟مهم این است از چه منظری نسبت به این تیتر نگاه کنید.باور کنید من در نگاه اول می گویم نادرست است.مگر می توان رضایت خدا را بدون رضایت خالق به دست آورد؟به جرئت باید گفت رضایت خدا در رضایت مردم است،اما این برای همه جا صادق نخواهد بود.

واقعا حوصله این مقال نمی گنجد تا از منظر تاریخی و استدلال به آن بپردازیم و ثابت کنیم که آنچه می گوییم درست است.اماچه شد که این تیتر را برگزیدم و چه می خواهم عنوان کنم؟

مبحث محیط زیست در شهر برزک انسانها را به نوعی تضاد فکری کشیده و هر کس را از ظن خود یار کرده است.عده ای طبل رضایت مردم را بی چون و چرا می کوبند و به هیچ امر دیگری توجه ندارند و رضایت خدا را فقط در رضایت مردم می دانند و زمین و زمان را به خدمت گرفته اند تا حرفشان به کرسی بنشیند.

عده ای هم طبل قانون را می کوبند و به حرف مردم توجهی نداشته و استدلال خود را بیان می کنند که ای بابا مملکت قانون دارد و اگر بخواهند با قانون این طوری برخورد کنند سنگ روی سنگ بند نمی شود و نمی توان کشور را اداره کرد.

عده ای هم حد وسط را برگزیده و می گویند می توان با اجرای درست قانون رضایت خلق را به دست می آوریم که رضایت خداوند هم در آن است.

ما حرف اخیر را برگزیده می دانیم.آیا به خطا رفته ایم؟

نگاه به امور جاری در جامعه زمانی نادرست خواهد بود که خلط بحث شود و مباحث کارشناسی به جای آنکه نزد متخصصینش بررسی شود به وسط جامعه کشیده و نظر مردم را مستقیم به خود جلب کند.فریاد واویلا سر ندهید که به مردم توهین شد.خودتان هم خوب می دانید این طور نیست و چه بسیار حوادثی در طول تاریخ بوده اند که مردم گوشت قربانی بیش نبوده اند.

اکنون که امام جمعه محترم شهر برزک به درستی وارد میدان شده و با مطالعه جوانب امر در این موضوع به مردم اطمینان داده اند که نخواهند گذاشت حق مردم پایمال شود به نظر شما درست است با مطرح کردن مطالب سراسر کذب بخواهیم مردم را احساسی و بر علیه یک نهاد دولتی بشورانیم؟

یا اکنون که رای امام جمعه محترم با رای ما مطابق است سینه چاک بوده و اگر زمانی ایشان تشخیص دادند مجرای این کار باید به صورت دیگری پیگیری یا رای مخالف رای ما دادند، ایشان را تخریب کنیم؟

همه می دانند در جریانات مختلف برزک در قبل چه اتفاقاتی افتاد و برخی به زودی رنگ عوض کرده و از موافقین صددرصد به مخالفین تبدیل شده و ضربه های محکمی هم به پیشرفت امور در برزک زدند.حافظه ما اگر چه کوتاه مدت است اما هرگز این اتفاقات را فراموش نخواهد کرد.