مولایم سلام

سینه مالامال درد و غم،از مصیبتی که امروز بر مردمان مسلمان میانمار می رود.مظلومیت این مردم مسلمان در این قهقرای دموکراسی و پیشرفت و تمدن را باید به چه کسی شکوه کرد جز تو ای آقای ما؟

آقاجان!مبینی و می دانی چه بر این مردم می گذرد.تو را به مظلومیت مادرجانتان قسم.می دانم چشمانتان اشک بار است.می دانم

این روزها که در این دنیای پست همه مشغول رتق و فتق امورات روزمره خود هستند در آن گوشه دنیا مردان و زنان مسلمانی باید به طرز فجیع و وحشتناکی ....

خدایا به تو پناه می برم!

این دنیازدگی و حکومت و ...چه بر سر این انسان که نمی آورد.آنان که در لوای خون آشامان درنده، امروز را می گذرانند آیا نمی دانند در پس امروز فردایی هست؟

این اخبار با دل شما چه می کند؟

«سفر چند روز قبل هیلاری کلینتون به میانمار در مسیر سفرش به قاهره و دیدار با مرسی، تیر خلاص اصلاحات غربی بر پیکر مسلمانان این کشور بود. محور اصلی سفر کلینتون به میانمار بهبود مناسبات امریکا و میانمار اعلام شد و وزیر خارجه آمریکا در دیدار با تین سین، رئیس جمهوری میانمار از دولت این کشور خواست به اصلاحات در این کشور ادامه بدهند تا ثابت کنند که با جامعه جهانی همراه هستند.

پس از این دیدار  تین سین در یک سخنرانی اعلام کرد: مسلمانان روهینگیا باید از کشور اخراج و به اردوگاه‌های پناهندگان سازمان ملل منتقل شوند.

دولت میانمار همچنین به صورت رسمی دستور داد که مسلمانان دیگر حق بنا کردن مساجد جدید یا ترمیم مساجد قدیمی را ندارند. همین مصوبه کافی بود تا افراطیون بودایی و هندی نزدیک به 72 مسجد را ویران کنند. خشونت‌ها به دنبال حمله به یک اتوبوس حامل مسلمانان در استان راخین کلید خورد و ‍پس از آن از ابتدای فوریه گروه‌های افراطی بودایی، با حمایت و همراهی پلیس و ارتش دست به کشتار گسترده و آتش زدن دهکده ها و مساجد و فراری دادن مسلمانان زدند. دولت میانمار در اقدامی هماهنگ از ورود گروه های امدادی و رسانه های بین المللی به این منطقه جلوگیری کرد و در سکوت مجامع بین المللی نسل کشی گسترده آغاز شد.»

«فاجعه کشتار بیش از 20 هزار نفر از مردم میانمار و تجاوز به بیش از 5 هزار زن مسلمان توسط افراطیون بودایی که در بایکوت کامل خبری رسانه‌های غربی به وقوع پیوسته است، محدود به یک نزاع فرقه‌ای نبوده و بنا بر گزارشات، در راستای تلاش دولت میانمار برای اصلاحات مد نظر امریکا و پس از سفر کلینتون به این کشور اتفاق افتاده است.