معاون استانداراصفهان ازسفر قریب الوقوع دکتراحمدی نژادوهیات دولت به استان اصفهان درنیمه دوم فروردین خبرداد.

معاون پشتیبانی و مالی استانداری اصفهان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان که درگلستان شهدای این شهربرگزارشد از سفر قریب الوقوع هیات دولت به استان اصفهان در نیمه دوم فروردین ماه خبر داد و گفت:‌در صورت نهایی شدن این سفر ،اطلاع رسانی خواهد شد.

محسن نیلی احمدآبادی افزود:‌ کمیته سفر و کمیته مصوبات پیشنهادی برای دور دوم ایجاد شده و مصوبات پیشنهادی طی هفته جاری و آتی برای تصویب در این سفر ‌نهایی خواهد شد.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌مسوولان فارغ از حال و هوا و فضای انتخاباتی به خدمات خود با جدیت ادامه دهند.

مهندس حمید رضا فولادگر افزود:‌ عزم جدی مسوولان فارغ از هر دولتی که سر کار می آید باید خدمت به مردم باشد.

وی همچنین پایمردی وایستادگی مردم ایران را اساس تغییر لحن گفتار دولتمردان آمریکایی دانست و گفت: به فرموده رهبر انقلاب این تغییر ظاهری باید در رفتار آنان دیده شود والا این ظاهرکاریها برای فریب افکار عمومی است .

وی در خصوص لایحه هدفمند سازی یارانه ها نیز گفت:‌با همت دولت و مجلس امیدواریم این لایحه در سالجاری نهایی شود.

فولادگر ادامه داد:‌با همدلی و هماهنگی دولت و مجلس بخصوص در نحوه توزیع و شیوه و آزاد سازی ها و تاثیرات این لایحه می توان به این هدفمندی لایحه دست یافت.

وی همچنین در خصوص خشکسالی در کشور خصوصا شرق اصفهان ،‌ گفت:‌امیدواریم با اعتبارات ویژه که در سالجاری برای تکمیل و راه اندازی تونل سوم کوهرنگ اختصاص یافته است بتوان آب این بخش را برای مقابله با خشکسالی ، انتقال داد.

همچنین نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس در این جلسه گفت:‌ برخی از پروژه هایی که در برخی مناطق بدون کار کارشناسی به تصویب رسیده و بلااستفاده و بدون مصرف نیز از سالیان قبل مانده است،‌مصداق بارز اسراف است که باید در سال اصلاح الگوی مصرف این پروژه ها را نیز برای جلوگیری از اسراف، ‌اصلاح ‌کرد.

علی اصغر گرانمایه پور از مسوولان و مدیران کل استان خوا‌ست تا مسوولان و نمایندگی های خود در این شهرستان را با تفویض اختیار کامل و در حد معاونت خود، یاری دهند.




برچسب ها : خبری  ,