با سلام

از مدتی قبل صفحات رنگین روزنامه ها به آگهی های سفر توریستی در ایام تعطیلات نوروز به کشورها و مکان های تفریحی و سیاحتی اختصاص داشت.البته با توجه به اینکه نسبت به درصد جمعیت کشورمان این سطح به این آگهی ها اختصاص پیدا می کند جای تعجب دارد.مگر چند نفر در کل این مملکت اسلامی تن به چنین سفرهایی می دهند و فارغ از هزینه های گزاف آن پا روز اعتقادات خود گذاشته و می روند.ناراحت نشوید واقعا بسیاری از این اماکن را همه می دانند چه خبر است و مسافرین به آنجا مشخص است برای چه می روند.

حال برگردیم به حرف خودمان؟قرارمان برای این نظام چه بوده است؟به چه دلیل و برای چه انقلاب کردیم و از این انقلاب کردن دنبال چه چیزی بودیم؟واقعا همه می دانیم و گفتنش دردی را دوا نمی کند.اما الان کجائیم؟نزدیک یا دور از اهداف اولیه؟در جاده اصلی یا فرسخها از مسیر اصلی دور و غافلیم؟

به پیامک های این ایام توجه کنید.بسیاری از ما تن به پیامک هایی داده ایم که خودمان نمی فهمیم چه هزینه سنگینی را بابت آن پرداخت می کنیم.یادآوری ایران کهن و کوروش و تخت جمشید و آریایی و.....

کجائیم؟

تند نروید من مخالف نیستم.اما واقعا برای ما ارزش ها چی شده اند؟جای ارزش ها عوض نشده؟بعد از سی و اندی سال زندگی درجامعه اسلامی برگشت آنهم تا این حد؟غفلت را چگونه توجیه مپکرده و با دست خودمان در این مهلکه غوطه ور ؟

کم کم برایمان برخی چیزها ارزش و ارزش ها کمرنگ و به فراموشی سپرده می شود.توقع از همه نیست.اما آنانکه برای این نظام خون دادند و رنج و محنت کشیدند چرا؟

در این ایام یاد مردم بحرین و ....

کجایند مردان بی ادعا را تا ببینند چه شده ایم و کجائیم؟