تا یادی باشد از شهدای گمنام

  • کجایند مردان بی ادعا

بسمه تعالی

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

در مجالس ترحیم و سر قبرم اسمم را ننویسید،عکسم را نزنید

فقط همراه با آیه ای آرم سپاه را رسم کنیدتا یادی از شهدای گمنام باشد.      «وصیت نامه شهید»

 

  • کهف گمنامی

سر قبرش همین جملات را نوشته بودند با تابلویی که بجای عکس شهید،آرم سپاه در آن خودنمائی می کرد. روی قبر مطهرش هم در کنار آرم سپاه نوشته بود:محل شهادت:نقده،تاریخ شهادت:22فردوردین ماه66،فقط همین.

یاد آوینی بخیر آنجا که می گوید:

«تقدیر حقیقی جهان در کف مردانی است که پروای نام ندارند. آنان از گمنامی خویش کهفی ساخته‌اند و در آن پناه گرفته‌اند.کهفی که آنان را از تطاول دهر مصون خواهد داشت. اصحاب کهف خود را از تعلقات رهانده اند و اینچنین، ننگ تعلقات نیز دامان آنان را رها کرده است.»

آری،آوینی خوب فهمیده بود که «تاریخ سازان آینده انسان همه گمنامند.»اوکه سال ها گمنامانه و غریبانه فتح را برایمان روایت کرده بود خوب می دانست که:«گمنامی برای شهرت پرستها دردآور است اگرنه، همه اجرها در گمنامی است.».

حتما آوینی اکنون،بعد از شروع مسافرت آسمانی اش از قرارگاه عشق فکه،بخوبی می دید که:«(شهدا و رزم آوران دلاور) اگرچه در زمین گمنام هستند، اما در آسمان، در بلندترین معارج جبروتی، میان عرش‌نشینان کسی از ایشان مشهورتر نیست و آنچنان که در احادیث گفته‌اند شأنشان شأن انبیاست.»

  • امان از زمان آخر:

و اما اکنون کاش بخوبی دریابیم رمز چنین گمنامی در قیام لله و برای انجام کار خداست،کاش بخوبی این سخن اماممان را آویزه گوشمان قرار دهیم،کاش...:

اگر انسان براى شهوات نفسانیه قیام بکند ، و براى خدا نباشد ، این کارش ،، به‏جایى نمى‏رسد این کارش، بالاخره فشل مى‏شود .چیزى که براى خدا نیست ، دوام نمى‏تواند داشته باشد .    حضرت امام خمینی (ره)

 

تا یادی از شهیدان گمنام باشد
 

.کاغذ دیواری از قبر شهید در اندازه wide.

.کاغذ دیواری از قبر شهید در اندازه معمولی