The Doc:

هر وقت نظرات شما را می خوانم  و آدمهایی را می بینم که هنوز تحت سلطه ی صیهونیست ها نیستند قلبم سرشار از شادی می شود. اینترنت و قدرت آن در پخش حقایق دشمن شماره یک صیهونیست هاست… زنده باد اینترنت!!


:amst

من فقط چیزی را می گویم که شنیده ام: این مرد دیوانه است و دروغ می گوید!

… با این حال من فکر می کنم که ما باید حداقل تلاشی برای گفتگو داشته باشیم. بوش از گفتگو خودداری می کند آنطور که من شنیده ام بوش حاضر به حضور در هیچ مباحثه ای نیست و این به نظر من کار درستی نیست.


Mark Richmond:

اگر شما یک کپی از سخنرانی هوگوچاوز در سازمان ملل و این نامه ی رئیس جمهور ایران را بخوانید آن وقت می توانید در هر دو یک تهدید مشترک بینید. تهدیدی به نام “تهدید حقیقت”. دولت ما هرگز به ما حقایق را نمی گوید. برای آنها متاسفیم چرا که اینترنت اجازه می دهد تا حقایق حتی بدست عامی ترین افراد هم برسد!! مطمئنا شما هم افرادی مثل بوش، Newt Gingrich* و دیگرانی که از آزادی در اینترنت رنج می برند را دیده اید.  مطمئن باشید دارند فکر می کنند ببینند چه طور جلویش را بگیرند.

تنها امید من این است که قبل از آنکه اینترنت را شات داون کنند بتوانیم خواست خدا را دنبال کنیم و باعث تغییر شویم.

_

*  Newt Gingrich از نمایندگان و سخنرانان نئوکانهاست


Kauaimu:

اگر آنها بتوانند جلوی اینترنت را بگیرند ما باید خودمان را سرزنش کنیم.

ما به آنها اجازه داده ایم تا ما را بترسانند. ترس دشمن  شماره یک ماست. ما هیچ تاثیر مثبتی را نمی توانیم ایجاد کنیم مگر آنکه بر ترس خود غلبه کنیم.

هر کدام از ما باید از خودش بپرسد: من از چه چیزی می ترسم؟ آیا زنده بودن واقعا ارزش دارد که همواره در ترس زندگی کنیم؟ به خاطر همین ترس است که به خودمان اجازه می دهیم تا هزاران انسان بی گناه را بدون هیچ دلیلی بکشیم. وقتی که می ترسیم هر گونه اشغال و کشتاری را توجیه می کنیم.  در همه حال دشمنی در پس زمینه ی تاریک ذهنی مان در کمین است…


Dot:

وقتی نامه ی این مرد به مردم را می خوانم واقعا تحت تاثیر قرار می گیرم . من از کسانی هستم که می ترسم آخرکار این حکومت ما را دچار مشکلی بزرگ کند…من می خواهم با تمام وجودم این مرد را باور کنم…

من می خواهم برای فهم واقعیت به ایران بروم تا خودم ببینم که ایرانی ها واقعا چه احساسی دارند. اگر بتوانم راهی پیدا کنم حتما خواهم رفت.


ناشناس:

یک سخنرانی عالی و مستدل (البته به جز آن قسمت های مذهبی اش!)


Big dan:

کسی هولوکاست رو انکار نمی کند اما بیایید یک حساب سرانگشتی کنیم. چیزی که انکار می شود عدد “6میلیون ” است. شش میلیونی که ادعا می شود در کوره های آدم سوزی یا به روش های دیگر کشته  شده اند. بیایید یک حساب سرانگشتی کنیم حداکثر افرادی که در آن بازه ی زمانی می توانستند کشته شوند چه قدر است؟ …6 میلیون واقعا از لحاظ ریاضی غیر ممکن است! این چیزی است که آنها می گویند من درباره اش خوانده ام هیچ کس انکار نمی کند که نازی ها بی گناهان زیادی (و از جمله یهودیان) را کشته اند.

ولی 6 میلیون از کجا آمده است؟ این چیزی است که احمدی نژاد می گوید

این متن کامل یک سخنرانی کوتاه از اوست که توسط رسانه ها سانسور شده، بخوانیدش و به من بگویید او کی گفته هولوکاست اتفاق نیافتاده؟ شما مدام می گویید:” این طور گفته اند که او این را گفته “… اما اینها چیزهایی است که او دقیقا گفته:

http:// www.americanfreepress.net…ejad_Speech.pdf


:Mountain

خدای پدر+خدای پسر+روح القدس = سه خدا یا یکی؟ …ای بابا! این دیگر چیست؟


:BTK

این نامه چیزی جز یک پروپاگاندا نیست  فقط به این دلیل که او اندکی از مشکلات را بیان کرده و شما از این حکومت متنفرید دلیل نمی شود که او را در آغوش بگیرید…

واقعیت این است که او مردیست که همه از او متنفرند! حشره ای که به انزوا رفته است. من آخر از دست احمق هایی (مثل شما) که باعث خجالت امریکا هستند دیوانه می شوم! وقتی کسی زندگی در کشوری را دوست ندارد بار و بندیلش را جمع می کند و از آنجا می رود!

بله! این کشور مشکلاتی دارد که باعث مسائل زیادی شده است چه از روی قصد و چه ناخواسته… ولی اگر شما فکر می کنید این مشکلات خیلی وحشتناکند پس چرا هنوز اینجایید؟

کشورهای زیادی هستند که شما می توانید بروید کشورهایی که احتمالا مکان بهتری برای زندگیتان خواهند بود

لطفا توصیه دوستانه ام را بپذیرید و هر چیه زودتر بروید گم شوید!


:Ed howes

این نامه نمونه ی خوبی از دموکراسی عمومی است. از آنجا که این نامه خطاب به نخبگان امریکا نوشته شده، روشن است که به درد مشتریان رسانه ها نمی خورد!

پیشنهاد خوبی خواهد بود اگر سایت هایی مثل ICH  یک نظرسنجی برگزار کنند تا مشخص شود چه تعداد از مردم توانسته اند این نامه را بخوانند. از منظر جهانی این نامه یک شاهکار است. اگر امریکا قصد حمله به ایران را داشته باشد این موضوع باید خواست همه مردم باشد و همه ی ما توانایی رسیدن به یک راه حل منطقی را داریم. احمدی نژاد به طور موثری روی مردم تمرکز کرده است درست همان جایی که می باید…


Lumumb:

از دنیای خیال و انکار بیرون بیایید و واقعیت ها را بپذیرید!!


Stevie Y:

همه بشنوید! این مرد حقیقت را می گوید  کلماتش را ببنید و وزن معانی بلندش را بسنجید!

1984 جرج اورول اکنون تحقق پیدا کرده… او دیوانه نیست بلکه دوستدار صلح و رهبری کاریزماتیک، مردمی و بزرگ است!



کنفرانس سازمان ملل  در مورد انرژی اتمی

:danfrompiter

احمدی نژاد آدم هوچی گر و خطرناکی است! او قهرمانی که جلوی سیاستهای جهانی ایستاده نیست بلکه او را باید با شرایط هیتلر دردهه چهل مقایسه کرد:

سرکوب بی رحمانه و دائمی شهروندان مخالف در کشورش. شکنجه های فروان برای کسانی که در برابر حکومت مذهبی و خشونت طلب آن می ایستند .تهدید دائمی حتی علیه کشورهای مسلمان و کوچک خلیج فارس (که نشان از جاه طلبی فراوان دارد) ما این نشانه ها را در تاریخ جنگ جهانی دوم و در اواخر دهه چهل در آلمان هم به یاد می آوریم.


:Honeydoole

کارش خوب بود ..او فوق العاده است!

ما با هیچ کس برای جنگ با ایران همراه نخواهیم شد.

چرا اینکه یهودی ها (و نه هیچ کس دیگر) سلاح هسته ای داشته باشند اشکالی ندارد! اما بقیه … آنها این “خودِ فوق العاده یشان” را از کجا آورده اند!.. هوم؟

چرا بوش و بلر بخاطر آغاز جنگ تقلبی عراق و کشتن امریکایی ها، انگلیسی ها و عراقی ها در زندان نیستند؟

همه ی کشورها مشکلات حقوق بشری دارند …همشون… پس هیچ کس در این موضوع یک فرشته نیست!


designbar1:

چرا این به اصطلاح فعالین حقوق بشر علیه رئیس جمهور امریکا تظاهرات نکردند تا ترزا لوئیس 41 ساله رو در ویرجیانا نجات بدند؟

میلیونها زن و کودک به خاطر سیاست های خارجی ایالات متحده و قتل عام فلسطینیان در حال مرگند

لطفا خودتان را عروسک خیمه شب بازی رسانه ها نکنید! صلح تنها زمانی امکان پذیر است که برمبنای اصول انسانی باشد.


TheKosherHam:

شما می تونید خر بشید! اما مردم امریکا به خاطر این روانی خر نمی شن!

وقتی این آدم از خدا حرف می زند و بعد مدام دروغ می گه اعصاب آدم خرد می شود!

من صلح طلبم اما ظاهرا ایران یک جنگ هسته ای می خواد!


:shams122020#

احمدی نژاد  (در سازمان ملل) دارد برای یک مشت بچه دبستانی حرف می زند. واقعیت این است که حقیقت تلخ است!


Hillsillverr:

من به اسلام بد بینم، اروپایی ام، ناسیونالیستم  ملحدم …اما باید اعتراف کنم که احمدی نژاد درست می گوید! امریکا و سازمان ملل همه ی ما را پیچانده اند!  مقصر مردم امریکا نیستند بلکه کمپانی های یهودیی هستند که امریکا را خریده اند و قواعد یهودی را همه جا برپا داشته اند. امریکا اسیر و غارت شده است و تا چند سال دیگر به یک کشور جهان سومی تبدیل خواهد شد…. اروپا هم از این قاعده مستثنا نیست آن را هم غارت کرده اند.


meadowlassie:

عالی آقای احمدی نژاد!

یهوه به شما برکت دهد


JesusResurrectify:

آخرالزمان نزدیکر است!  توبه کنید خداوند به زودی قیامت را برپا خواهد کرد!


ditendo:#

من واقعا از عربها خوشم نمی آید چون آنها را مردمی خشن و بیش از حدمذهبی می دانم.

من از دین متنفرم اما با احمدی نژاد موافقم. او حقایق تلخی را در مورد امریکا بیان کرد. واقعیت اینست که امریکای امروز پر از کثافت است و تنها نمایندگان کلاهبردار و بزدل امریکا مانده اند. کانادا هم مثل گوسفند دنبالشان راه افتاده…


MrGoldenSilence:

احمدی نژاد می بایست به خاطر احمق بودنش سنگسار بشه !


aoeuuiaiui:

واو!  احمدی نژاد همه ی دوستانش را فرستاده اینجا که برایش کامنت و رای مثبت بدهند!


USStateSponTerrorism:

اول اینکه نمایندگان امریکا دیگر نماینده ما نیستند! لعنت به همه ی آنها! چه کسی اهمیت می دهد که این عروسک های ِ یهودی ها جلسه (کنفرانس انرژی هسته ای) را ترک کنند. این کاری است که همیشه دولت امریکا انجام داده وقتی با حقیقت روبرو می شوند آنرا رد می کنند. دولت ما دیگر اعتباری ندارد. آنها برای اسرائیل کار می کنند و این دلیل اینست که ما درگیر این جنگ هاییم. بزرگترین دشمنان امریکا، القاعده و طالبان نیستند بلکه دولتی است که توسط صیهونیست ها اداره می شود! این ماییم که تروریست های صیهونیست را پشتیبانی مالی می کنیم!


mnomigol:

براوو! زنده باد احمدی نژاد!

آقای احمدی نژاد اگر  کسی مثل شما در امریکا بود جهان جای بهتری برای زندگی انسانها می بود

بیایید آرزو کنیم که امریکا از دست صیهونیست ها آزاد شود و به زمانی برگردد که همه امریکا را دوست داشتند. بدون صیهونیست ها، درامد سرانه هر شخص هم بیشتر می شود. مشکلات اقتصادی کمتر، نفرت کمتر بین آدم ها، اهانت کمتر به امریکایی های واقعی

… آن وقت ما جهان بهتری داشتیم و آدمهای بهتری که آزادند تا خوب باشند… نه اینکه به خاطر خوب بودنشان منزوی شوند یا (همرنگ جماعت) طوری ادا در بیاورند که انگار خوب نیستند



نظرات مربوط به مصاحبه با لری کینگ از سی ان ان

chriscow:

اینجا لری کینگ مثل یک احمق به نظر می رسید.

arddalan :ایرانی

بله! از اینکه یک امریکایی بی گناه را بعد از 14 ماه استرس و اضطراب آزاد کردید سپاس گذاریم! (سارا شو) اصلا هم به خاطر این (پیش احمدی نژاد) نرفت که کاری برای دوستانش که هنوز در زندان های وحشناک اسیرند انجام دهد!

آری! این چهره انسانی رژیم جمهوری اسلامی است!


yw8990 در پاسخ به اردلان:

@arddalan

و این دقیقا بخاطر همان چیزی است که احمدی نزاد اجازه آزادی او را داده: تا تصویر خوبی از او در پوشش جانبدارانه رسانه های امریکا نشان داده شود. رئیس جمهور ایران سوالات مهم زیادی در مورد رفتار امریکا می پرسد. بعضی از این سوالات غیرمنطقی و احمقانه است اما رسانه های امریکا  تلاش می کنند همه اش را مخفی کنند و مردم را فریب دهند.

یک ساعت صحبت احمدی نژاد در برابر صدها و هزاران ساعت از برنامه های یک طرفه آنها …


MsBj16:

احمدی نژاد واقعا آدم باهوشی است خیلی بیشتر از لری کینگ. من با رئیس جمهور ایرانی ها موافقم. او حق دارد که بگوید امریکا در قتل عام مردم عراق و افغانستان گناهکار است. امریکا مسئول قتل عام بیش از 600000 شهروند عراقی است که در حمله غیرقانونی به عراق کشته شدند. کسی که بخواهد با این موضوع مخالفت کند یا به نحوی آنرا توجیه کند یک ابله واقعی است.

رسانه ها مسئول شده اند تا از این مرد یک جانی بسازند تا امریکایی ها را نسبت به اسرائیل تحت تاثیر قرار بدهند همین!


acidhead43:

لری کینگ می پرسه: آیا شما همچنان اجازه سنگسار در ایران را می دهید؟…… عحب سوال ریاکارانه ای!

لری؛ آخرین باری که تو یک شاهزاده بزرگ صعودی را در برنامه ات دعوت کردی کی بود!  هان؟ عربستان سعودی را که می شناسی؟همان دمکراسی بزرگ که تجار آمریکایی در آن به معامله می پردازند! همان جا که قرارداده شصت میلیارد دلاری خرید و فروش اسلحه هفته پیش انجام شد… همان سلاح هایی که در عراق سربازان آمریکایی را به کشتن می دهند. هان؟ قبل از اینکه بیایی اینها و این کشور (ایران) را که هنوز مانده که سر فرو بیاورد و مغلوب کانگسترهای بانک های آمریکایی شود را نقد کنی، بیا و جواب این سوال ها را بده?


TeraPeoPunjabi #

محمود احمدی نژاد یک مرد با شکوه است من می توانم نا امیدی را از چهره این مصاحبه کنندگان صیهونیست ببینم… .آنها ساعت های سختی را با او گذرانده اند…. احمدی نژاد آماده ی مصاحبه با آنهاست تا یکی یکی شکارشان کند! … ها ها!


:agreeableviews816

هر وقت می خواد در مورد صیهونیست ها حرف بزنه آقای کینگ می گه: بسیار خوب! بگذارید یک میان برنامه ببینیم. او حتی گفتگو را به رسم معمول تمام نمی کند… مردک عوضی!


dijibeat:

این برنامه ی احمدی نژاد است لری کینگ رفته مدرسه!


ILoveFaqusForever: #

از این افتضاح تر مصاحبه با مایک والاس بود.آنها تلاش می کنند از او یک دیوانه بسازند اما این تلاششان باعث می شود خودشان یک مشت ابله و بی عرضه به نظر برسند!



نظرات مربوط به سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل 2010 (1)

PURELOVECREW:

ما حالا می فهمیم که چرا دولت امریکا و رسانه ها  اینقدر محافظه کارانه برخورد می کنند. احمدی نژاد به جنبش های حقیقت طلب کمک بزرگی کرده است کافیست به تعداد آدمهایی نگاه کنیم که در مورد این سخنرانی دارند حرف می زنند. این واقعا برای امریکا خوب است…

بیشتر امریکایی ها از اینکه چه کسی پشت دولتشان است چیزی نمی دانند آنها نمی دانند دقیقا چه کسی رسانه ها رو اداره می کند. به من بگید اون در کدوم قسمت از این سخنرانی چیزی خلاف واقع گفت؟  اما لطفا قبل از جواب دادن کل سخنرانی را ببینید.

نمایندگان امریکا جلسه را ترک کردند چون توان تحمل حقیقت را نداشتند.


:shotorpuladi ایرانی

مرگ بر  احمدی نژاد و دوستان و طرفداراش :)


MrGhaxaal# در پاسخ به شترپولادی:

خب حالا یک احمق بی شعور دیگر وارد می شود @shotorpuladi <<<<<<<<<


:shotorpuladi در پاسخ به MrGhaxaal

@MrGhaxaal

حرامزاده ی کثافت ِ …. کـ ……… ]کلکسیونی از فحش های فارسی و فینگلیش [


NYKushDoctor در پاسخ به شترپولادی:

@shotorpuladi

این عوضی از حقیقت می ترسد. او میدونه که احمدی نژاد حقیقت رو می گه اما می خواد ما خواست کثیف اونرو انجام بدیم و به ایران حمله کنیم.

او یک عوضی به تمام معناست… اینکه اهل چه کشوری باشی مهم نیست مهم اینست که در هر حال خائن، خائن است.

کسی که دنبال قلدری می گردد تا به کشوری حمله کند در واقع آدمی عوضی ایست که خودش نمی تواند این کار را انجام دهد!

ایران 80 میلیون جمعیت دارد اگر آنها از حکومتشان خوششان نمی آید خودشان آنرا پایین می کشند همانطور که در 1979 انجام دادند


shotorpuladi در پاسخ به NYKushDoctor:

@NYKushDoctor

تو که طرفدار جمهوری اسلامی هستی چرا در این امریکای شیطان بزرگ زندگی می کنی؟

برگرد ایران و در کنار رهبرت بجنگ!

تو یه کثافتی!

این مامور جمهوری اسلامیه… خائن!


NYKushDoctor در پاسخ به شترپولادی:

@shotorpuladi

احمق الاغ! من از اسلام و همه ی دین ها متنفرم! اما نظر او را قبول می کنم

این مرد دارد در مورد دنیا حرف می زند نه اسلام، نه کشورش. مردم ایران راه خودشون را انتخاب می کنند ما حق نداریم به اونها بگیم چه طور زندگی کنن. ما به اندازه کافی در کشور خودمون مشکل داریم که بخواهیم در موردشون نگران باشیم.

آیا ایران را آزاد کنیم و بعد آنرا تبدیل به عروسک خیمه شب بازی امریکا کنیم؟ تو این را می خواهی؟

شاه ایران یک دست نشانده بود او برای کشورش کاری نکرد اما به امریکایی ها و اروپایی ها با استفاده از شرکت نفت ایران-انگلیس حسابی سود رساند… شرکتی که بعدها به  BP تغییر نام داد…

ایران 80 میلیون جمعیت دارد که تنها 5000 نفر آن خواهان تغییر رژیم اند آنها از ما می خواهند به کشورشان حمله کنیم! …آنها فی الواقع یک مشت گوسفند اند…

حتی آن دختره ندا توسط خود ما یا این اسرائیلی ها کشته شد تا وسیله ای برای پروپاگاندا علیه ایران باشد.


StarTrackTrooper:

وقتی حادثه 11 سپتامبر رخ داد من 12 ساله بودم حتی آن موقع هم فهمیدم یه جای کار مشکل داره. بعضی مردم واقعا احمق اند و هر چیزی تلویزیون بهشون می گه باور می کنن. لطفا خارج از این جعبه ی جادویی مسخره فکر کنید!


NYKushDoctor:

اخلاق و ارزش های انسانی به عنوان دلیل عقب ماندگی کنار زده شده اند. حتی آنها را مخالف عقلانیت و علم نشان داده اند. چون درعصر تاریکی “دین” باعث عقب ماندگی بشریت بوده اند..

.سپس قطع ارتباط انسان از آسمان باعث جدایی انسان از حقیقت خود شد. انسانی که بالقوه می خواهد رازهای جهان را بفهمد. می خواهد حقیقت را بداند. اشتیاقی برای عدالت و کمال دارد. محتاج زیبایی و پاکی است.  این چیزی است که توسط جهان ماتریالیست انکار می شود.


ljphareswilson:

ای مردم صحبت کردن مداوم از “صلح” و خواندن آوازهایی مثل  ” KUM BYE YA” و “All you need is Love” را باید از ذهنتان بیرون کنید و اجازه دهید ذهن های خوابتان  بیدار شوند …  بانکهای بین الملی صیهونیست کشتار میلیاردها انسان بی گناه را پشتیبانی می کنند. مقامات دولت ما و حکومت های دست نشانده یشان باید بخاطر دروغ ها و کشتارهایشان رسوا شوند. آنها باید به طور علنی محاکمه و اعدام شوند  و اموالشان در میان مردم فقیر- مردمی مثل فلسطینیان – تقسیم شود…  صیهونیست دیگر بس است! دولت مردان حیوان صفت دیگر بس است!

احمدی نژاد عزیز!

از اینکه رشادت به خرج دادی و در برابر کسانی که دروغ ها را باور کرده اند حقایق را گفتی از تو ممنونیم.

من برای کشور خودم متاسفم  حیوانی که دروغ ها را با حقایق مخلوط می کند… دولت ما با حرص و دروغ رهبری می شود، بیشتر مردم افکار فاسدی دارند. سیستم بانکداری صیهونیستی ما یک حیوان تمام معناست…

“اسرائیلی های واقعی” از ماهیت و رفتار آنها خبر ندارند من منتظر روزی هستم که “اسرائیلی های ظالم” رسوا شوند. جهانی سازی متوقف شود و حکومت های سلطتنتی اصلاح شوند.

- فرزندان یعقوب


itchcitizen2: #

اگر حرفهای او مهم نیست پس چرا جلسه را ترک کردند. من با خیلی از حرف های او موافق نیستم اما این کارها باعث امریکا را ضعیف جلوه می ده


:MrDeitschland #

در آلمان یک نشریه هست به نام فوکوس. احمدی نژاد در یک نظر سنجی بین سیاستمداران جهان در صدر قرار گرفته او واقعا اول شد!

اما جالبه فوکوس سریعا کل نظر سنجی و مقالات مربوط به اون رو پاک کرد!! کافیه برای این سرچ کنید: ahmadinejad focus politiker ranking*

این مورد نقش غیر قابل قبول رسانه ها رو در شسشوی مغزی افراد نشون می ده!!!

__

*من یه سرچ مختصر انجام دادم این موضوع کاملا درسته حتی سایت سالون هم توی یکی از نظراتش نتیجه رو معکس کرده: “احمدی نژاد به عنوان محبوبترین سیاستمدار جهان در بین 32 شخص دیگر انتخاب شده” اما حالا صفحه اصلی نظرسنجی (+)حذف شده! …. این می تواند موضوع یک مطلب دیگر باشد!


asis93:

این واقعا برای من غیر قابل تصور بود که این همه آدم اینجا با احمدی نژاد ضدیهود ِ ضدصلحِ دشمن امریکا موافق باشند. این مرد واقعا قهرمان نیست.  او در اسارت مردم خودش شریک بوده دولت او به تروریسم کمک مالی می کند حالا می خواهند به سلاح هسته ای دست پیدا کنند تا علیه تمام جهان استفاده کنند!! او دروغ می گه ریا می کنه و ستم کاره. من امیدوارم که ایرانیان بزودی در کشوری آزاد زندگی کنند.



سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل 2010 (2)

:Hippo

یکی از کهن ترین تمدن های بشری برخاسته است تا در برابر به فساد کشیدن بشر بایستد.


:Robert Shule

آقای احمدی نژاد قابل تحسین است! او شجاعانه در جلوی سازمان ملل  چیزهایی را گقت که خیلی از مردم در خیابان ها و در سراسر کشور می گویند.


capt jim:

از شجاعت و شهامت تان متشکریم آقای احمدی نژاد – اگردر راه انتشار پیام صلح و عزت شما کاری از دست ما بر می آید لطفا به ما اطلاع دهید


paolo :

ما برای ایستادن در برابر این تاجران جنگ به رهبران بیشتری شبیه رئیس جمهور ایران نیاز داریم حتی مهاجران کشورهای دیگر..


:beinhard

بسیار عالی! چرا یک کمیته بین المللی برای روشن شدن واقعیت ها تشکیل نمی دن؟


Proud Truther

یکی باید احساس خودش را نسبت به حالای احمدی نژاد با تصویری که امپراطوری نظامی-(سرمایه داری) از او ساخته اند مقایسه کند

صرف نظر از اعتقادات شخصیتان  باید احمدی نژاد را به خاطر ایستادن در برابر دولت مردان جهان و صحبت از موضوعات واضح، اما ممنوعه تجلیل کنیم

تازه دارد از احمدی نژاد خوشم می آید اتفاقا تازگی هم دارد از اوباما بدم می آید!


GMan26:

من فکر نمی کنم 11 سپتامبر کار حکومت باشد من مطئمنم کار خودشان است! احمدی نژاد یک روانی یا دیوانه نیست. اکثریت ما امریکایی ها حقایق را می دانیم اما هنوز عده ای کند ذهن هستند که فکر می کنند مسلمانان این واقعه زشت را مرتکب شده اند.  من و برادرم آخرهفته با هم رفته بودیم ماهیگیری و در مورد 11 سپتامبر حرف می زدیم. یک مشت نادون هم که با ما داخل قایق نشسته بودند فکر می کردند که کار تروریستهای مسلمان است اما وقتی من درمورد برخی واقعیت ها با آنها حرف زدم تعجب کردم که آنها از هیچکدام خبر ندارند… آنها از ساختمان شماره هفت خبر نداشتند آنها در مورد Barry Jennings چیزی نمی دانستند…

ما در سال 2010 زندگی می کنیم در عصر اطلاعات! با این حال آنها چیزی نمی دانستند! بسیاری از امریکایی ها ترجیح می دهند دروغ ها را باور کنند تا واقعیت ها را. این شرم آور است اما حقیقت دارد.

امیدوارم کسی به ما کمک کند چرا که خدایی نیست…. خدا سالهاست که این کشور را ترک کرده است ….سالها…