از یک معلم کوچک دانشگاه به هنرمند گرامی جناب استاد علیرضا افتخاری

با اهدا سلام و آرزوی سلامتی برای جنابعالی و خانواده محترم؛
شب گذشته شنیدن صدای هق هق شما از تلویزیون بسیار متاثرم کرد.
 
متاسفانه امروز بخشی از جامعه مرفه شهری ایران دچار نوعی ویروس خطرناک و بدیمن شده است که توسط گروهی از شقی ترین اوباش فکری و اراذل سیاسی تولید شده و عمل می کند.

 
خلاصه و عصاره ایده این گروه منحرف و خودخواه این است که هر که با ما نیست، دشمن ماست و باید فضا را طوری نشان دهیم که کسی جرات نکند با ما مخالفت کند و باید دوستی با دشمن ما را هم آنقدر پرهزینه کنیم که هیچ کس جرات ابراز عقیده اش به نفع دشمن ما را پیدا نکند.
 
تصور می کنم با رفتاری که بعد از معانقه شما با آقای احمدی نژاد در حق شما و خانواده تان روا شده، بخوبی درد دل حقیر را درک می کنید.
 
اینها در جامعه ایران بخصوص جنوب تهران و شهرستانها هیچ ظهور و بروزی ندارند، در دانشگاه هم قطعا اندک هستند اما طوری رفتار می کنند که گویی اکثریت اند و از طرف همه حرف می زنند. باور بفرمایید بنده به آقای احمدی نژاد رای ندادم و از نتیجه انتخابات هم در روز 22 خرداد متعجب و به آن معترض بودم اما مانند دیگر اعضای جامعه دانشگاهی، فقط و فقط مسیر قانون را برای اعتراض به نتیجه انتخابات درست می دانستم.
 
هنرمند گرامی، باور بفرمایید اینهایی که به شما توهین کرده اند و با بی پروایی به دختر عزیزتان بی ادبی کرده اند، معترض به نتیجه انتخابات نیستند. ایرانی هر چقدر هم به چیزی معترض باشد، ادب و وقار شرقی اش را فراموش نمی کند. ایرانی هر چقدر هم که از چیزی دلخور باشد، احترام موی سفید و حرمت ناموس سرش می شود. روسری کشیدن از سر دختر مردم کار ایرانی نیست. آتش زدن بانک و اتوبوس و مغازه های مردم کار ایرانی نیست. اینها همه دسیسه شیطانی بیگانگانی است که از اتحاد و قدرت گرفتن ایران و ایرانی هراس دارند.
 
اینجانب سال گذشته باها در کلاسهای درسم خواستم با اینها بحث و گفتگو کنم تا شاید سوء تفاهم آنها برطرف شود و بتوانیم مانند دو ایرانی متمدن و مسلمان با هم حرف بزنیم. بسیار از اوقات موفق شده ام و با جمعی صمیمی از شاگردانم به همنظری رسیده ایم و از مباحثه ای جدی و سازنده درباره مسایل روز کشورمان لذت برده ایم. اما گاهی هم تلاشهایم شکست خورده است چرا که آن اقلیت پرمدعای خودخواه، نه ادب میاحثه دارند و نه اصول استدال را می شناسند. تنها چیزی که بلدند و الحق خوب هم یادگرفته اند، توهین و شانتاژ است. وقتی در پاسخ به ساده ترین سوالات در باره عملکرد رهبرانشان در ماجراهای پس از 22خرداد سوال می کنیم، شانتاژ می کنند و اگر با استدلال، جلوی شانتاژشان را می گیریم، توهین می کنند. بارها به آنها گفته ام که رعایت موی سفید این معلم کوچکتان را بکنید اما حاشا و کلا... گویی از فرهنگ غربی فقط فردگرایی و خود خواهی اش را یاد گرفته اند. 

خدا را شکر که این قوم لجباز که روی خوارج را هم سیاه کرده اند، در انتخابات سال گذشته به قدرت نرسیدند وگرنه معلوم نبود چه بر سر ایران و ایرانی می آوردند.
 
این را به عنوان یک معلم کوچک دانشگاه به شما هنرمند گرامی عرض می کنم که صدای هق هق شما، بغض ترکیده ی عده زیادی از هموطنان ماست که از سال گذشته تاکنون گرفتار ظلم این منحرفین بیگانه پرست هستند اما به شما عرض می کنم دل قوی دارید که ایران اسلامی قوی تر و پر بنیه تر از آن است که این جیره خواران بی بی سی و صدای آمریکا بتوانند به آن صدمه ای جدی بزنند.
 
تاریخ ما نشان داده که ایادی بیگانه همیشه در این کشور رسوا و طرد شده اند. این را به عنوان یک معلم کوچک تاریخ به شما نوید می دهم که این تفاله های فرهنگ غربی ماند کف روی آب رفتنی هستند. این را تاریخ ایران به وضوح هرچه تمام تر به ما یادآوری می کند.