خدمت دوستان عضو تعاونی مسکن پردیسان(4300-6300)

چنانچه از محتوا و تصمیمهای جلسه بخواهید اطلاع داشته باشید لطفا به وبلاگ مربوطه که لینک شده است مراجعه نمائید.

در ذیل مطالب جلسه دقیقا از وبلاگ کپی شده است:

پس از چند مرحله اعتراض طلاب، مرکز خدمات حوزه علمیه با ارسال پیامک (با شماره 9830007252 ) به آن دسته از طلاب متقاضی مسکن (از شماره 4300 تا 6500) که تلفن همراه داشتند، جهت شرکت در جلسه رأی گیری برای انتخاب نماینده دعوت کرد.
با توجه به زمان کم و برداشت های مختلف و ساعت درسی، بخشی از افراد مورد نظر در جلسه مذکوربه تاریخ سه شنبه 12/9/87 شرکت کردند اما همین مقدار نیز معتنابه بود و در حالی که سالن نمازخانه مملو از جمعیت بود، رأی گیری انجام پذیرفت .
در این رأی گیری افراد زیر بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند:
الله مرادیان ، بیات، پرهیزکار، تکاپو، جانجانی، شریعتی، عبداللهی، مرتضوی و موسوی.
نمایندگان در اقدام بعدی جلسه‌ای به تاریخ جمعه15/ 9/ 87 در فیضیه تشکیل دادند و اهداف و راهکارها را بررسی نمودند.مسئله وبلاگ، تدوین پیش نویس آیین نامه و محورهای کار از جمله مباحث بود.
در جلسه بعدی که درحرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها  و در تاریخ17/ /87 تشکیل شد، آیین نامه به تصویب رسید و آقای مرتضوی به عنوان رابط نمایندگان با مرکز خدمات و آقای عبداللهی به عنوان سخن‌گو انتخاب شدند.
در جلسه بعد شنبه 30/ 9/ 87 در حرم، محورهای مورد بحث که ابهام داشت نهایی شد و مقرر گردید پس از تنظیم آن در قالب یک بسته به خدمت مدیر محترم مرکز خدمات ارایه شود و موارد خاص آن که فوریت داشت با قید فوریت تقدیم شود.
پس از تنظیم بسته با عنوان«بسته پرسش‌ها و درخواست‌های نمایندگان طلاب متقاضی مسکن از شماره 4300 تا 6500» در جلسه مورخه 1/ 10 /87 مراتب به امضا و مهر نمایندگان رسید.
با پیگیری آقای شریعتی و مساعدت دفتر مدیر مرکز  خدمات، جلسه‌ای با حضور آقایان الله مرادیان ، تکاپو، جانجانی، شریعتی، عبداللهی، مرتضوی و موسوی به تاریخ 4/10/87 در دفتر حجت الاسلام و المسلمین نواب، تشکیل شد و بسته تقدیم گردید.
آقای نواب ضمن پذیرش بسته و مطالعه آن اظهار داشت پاسخ مکتوب و مهر و امضا شده آن را یک ماه بعد در تاریخ 4/11/87 ارایه خواهد داد اما با فوریت موارد خاص موافقت نکرد و گفت تمام موارد یک جا پاسخ داده خواهد شد.
وی هم‌چنین پیشنهاد کرد برخی موارد مانند بحث زمین و وام از نهاد های مربوط نیز استعلام شود و مجددا تأکید کرد مرکز خدمات حوزه علمیه تاکنون از رهبری و مراجع، دیناری برای مسکن طلاب دریافت نکرده است.
آقای نواب در ضمن تایید کرد بالارفتن قیمت مسکن و مصالح (پیش از افت قیمت کنونی) باعث شده پروژه هزاره پنج و شش با افزایش قیمت مواجه شود.
متن بسته پرسش‌ها و درخواست ها که بیش از پنجاه مورد است متعاقبا به اطلاع طلاب محترم خواهد رسید.