دانشگاه کاشان رتبه اول کشوری مقاله های نمایه سازی ISI را کسب کرد

 

دکتر مجید منعم‌زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: سهم هر پژوهشگر دانشگاه کاشان از تولید مقاله‌های نمایه‌سازی شده ISI دانشگاه‌ها در سال 1386، 59 بوده است که بیشترین آمار را در بین دیگر دانشگاه‌ها داشته است.

وی، با اشاره به 149 عضو هیأت علمی این دانشگاه اظهار داشت: در سال 86 تعداد 137 مقاله نمایه‌سازی شده ISI از سوی اعضاء هیأت علمی و پژوهشگران این دانشگاه ارائه شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: بر همین اساس، دانشگاه‌های علوم پایه زنجان، صنعتی شیراز، رازی، کرمانشاه، تربیت‌مدرس، مازندران، شهرکرد، اصفهان، صنعتی سهند و یاسوج عنوان‌های دوم تا دهم را دریافت کردند.

دکتر منعم‌زاده با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال 85 رتبه دهم مقاله‌های نمایه‌سازی شده ISI به ازای هر پژوهشگر را دریافت کرد افزود: بسترسازی مناسب، ‌توسعه زیرساخت‌های پژوهشی و تلاش و همکاری‌های مضاعف اعضاء هیأت علمی دانشگاه ارتقاء و رشد علمی و پژوهشی طی یکسال گذشته موجب کسب این موفقیت بوده است.

دانشگاه کاشان یکی از دانشگاه های جامع کشور است که هم اکنون حدود شش هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی تا دکتری در آن تحصیل می کنند.




برچسب ها : خبری  ,