در شرایطی که وحدت بین قوا به خصوص قوه مجریه و مقننه نیاز اصلی کشور است، سایت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سعی در تفرقه افکنی شدید میان دولت و مجلس دارد. سایت هاشمی رفسنجانی با یادآوری بی مورد عزل بنی صدر به حمایت از مجلس و انتقاد شدید از دولت پرداخت...

  سایت هاشمی رفسنجانی با یادآوری بی مورد عزل بنی صدر به حمایت از مجلس و انتقاد شدید از دولت پرداخت.

با اینکه بحث و جنجال و در نهایت عزل بنی صدر در تیر ماه 61 اتفاق افتاد سایت رئیس مجمع تشخیص مصلحت بازخوانی این اتفاقات را در شرایطی در مردادماه امسال مطرح می کند که رسانه های اصلاح‌طلب و جریان ناکام در انتخابات88 سعی در پررنگ کردن شکاف میان دولت دهم و مجلس هشتم دارند.

  یادآوری انتقاد های تند علیه دولت بنی‌صدر بدون هیچ سنخیت تاریخی در شرایط امروز، حمله به دولت و حمایت از مجلس را در ذهن تداعی می کند.

این پوشش جهت دار گرچه نشانه از همسویی علی لاریجانی با هاشمی رفسنجانی دارد اما در تضاد با نظرات وی مبنی بر اتفاق تمامی قوا در خصوص پیش برد اهدافی است که شخص هاشمی از آن دم می زند.

  سایت شخص هاشمی رفسنجانی همواره در غبار آلود کردن فضا دستی بر آتش داشته است و سعی کرده بود تا از آب آلوده ماهی بگیرد.

سایت اطلاع رسانی و شخصی هاشمی در اقدامی سوال برانگیز و مشکوک و در آستانه سالگرد انتخابات، اقدام به انتشار مجدد نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر فرزانه انقلاب پیش از انتخابات کرده بود.