بسم الله الرحمن الرحیم

          

چشم هایش خون می گرید
دردستهای کوچک و لرزانش هنوز باقی مانده سنگریزه های کوچک است که تنها یادگار برادران شهیدش درگروه مقاومت است.
او نیز مصمم و با اراده در راهی که در پیش دارد هر روز که ازخواب برمی خیزد مشتهایش گره کرده و همچنان سنگریزه ها را در دستان کوچکش می فشارد.
امید دارد بتواند هر چه زودتر بزرگ شود و حق پایمال شده خود را از غاصبان ستمگر بستاند.اما...

 

نمی تواند. این چند روز آخر آنقدر گرسنه و تشنه مانده که دیگر تاب و توان ندارد ..
بغضی در گلو دارد که نمی تواند پاهایش را در این راه یاری رساند. ناتوان و درمانده در راه می ماند و فقط چشمانش به آنسوی افق می دوزد ومی گوید:خدایا خودت کمکمان کن!
خدایا یاری گر را برسان! خدایا تاب و تحملمان تمام شده ..آب نداریم .برق نداریم.نان نداریم.همه جای شهرمان غرق در خاموشی است.اما...هنوز امیدواریم و تو را داریم...
خدایا منتظر یاری ات هستیم یاریگران را برسان...
و شهر همچنان در زیر غرش سهمگین آتش بی امان دشمن می بارد و می سوزد و می سازد و مردم بی دفاع همچنان مقاوم و مصمم و استوار در شهر مانده اند.اما ...
نیاز به کمک و یاری من و تودارند.
آیا سکوت جایز است؟ آیا رواست صدای هل من ناصرشان را بشنویم و ساکت بمانیم؟ شما بگوئید چاره چیست؟
آیا درست است نظاره گر پرپر شدنشان از رسانه های گروهی تصویری و نوشتاری باشیم و فقط بنشینیم و بگوئیم خدایا منتقم واقعی خون شهیدان رابرسان؟ فکر می کنید اماممان با این سکوت ما و این دعای ظاهری ما می آید؟ هرگز. زهی خیال باطل!
اگرمی خواهید امام عصر (عج )ازمن و شماراضی باشد باید به یاری اش بشتابیم. یاری دادن امام دراین عصر انتظار یاری رساندن به مردم بی پناه ومظلوم است.و دست گیری ازحق و حق پرستان مخلص و راست قامتی که هیچ پناهگاه و امیدی به جز از خدا ندارند
و چشمشان فقط درانتظاریاری برادران وخواهران مسلمانشان است. اگر دست مظلوم را بگیری، نشان دادی منتظر واقعی هستی. فلسفه انتظار فقط دعا و ندبه خواندن نیست. باید در عمل نیز ثابت کنی که او را می خواهی .
هدف دشمنانی همچون اسرائیل نسل کشی مسلمین است. فرونشاندن صدای پرطنین الله اکبر مسلمانان است. پس برشما مسلمانان سراسر جهان اسلام وظیفه است که به دفاع از آنان و دین اسلام برخیزید و اولین کاری که می کنید یاری رساندن به مردم مظلوم غزه می باشد.
امروز روز بسیج مستضعفین و میقات همه مسلمانان همیشه درصحنه است. هرکدام ازشما بسیجیان درسراسر جهان اسلام می توانید به هرطریقی حتی بایک حرکت قلم به یاری این مردم مظلوم بشتابیدومطمئن باشید این حرکت منسجم و متحد شما بی پاسخ نخواهدماند و حداقل قوت قلبی برای آنان در ادامه راه مقاومتشان  است .
وخداوند نیز یاری شان خواهد نمود. امید آنکه دولتهای درسکوت مانده در سراسر جهان

 از این حرکت شما درس بگیرند و به تکاپو بیافتند و درصدد کمک و یاری برایند.
پس بشتابید به یاری آنان .سکوت جایز و روا نیست. و بدانید خداوند وعده پیروزی مردم فلسطین را در قرآن کتاب آسمانیمان داده است .و صبح نزدیک است.
الیس الصبح بقریب...نصرمن الله و فتح قریب