با سلام

ذهنم مملو از مطالبی است که برای آنها دغدغه داشته و دارم.جایی نیست تا بتوانی بیانشان کنی جز وبلاگ خودت.اما اینکه صدات به جایی میرسه یا نه، نمیدونم.اما همین قدر که احساس نوعی آرامش با نوشتن برامن حاصل بشه کافیه.

داشتم فکر می کردم فرزندان ما در این برهه زمانی چه می کنند؟فرزندانم در منزل با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط من در مورد اینترنت و بازی با رایانه و... پناهشان به رسانه ملی است.

در یک حساب سرانگشتی که حاصل فکر چند ده دقیقه ایم بود آنقدر دلم برایشان سوخت که چون منی دل به گریه سپردم و قطرات اشک از گونه هایم جاری شد.

به راستی رسانه ملی با ما چه می کند؟

پاسخ آینده فرزندان چون منی را که خواهد داد؟

مختصر تفکری!واقعا فرزند پسر و دخترم را به که سپرده ام؟می گویید نسپرم؟خب راهکار؟بعد از آن چه کنم؟یک خط پر سرعت اینترنت بگیرم و در اختیارشان بگذارم؟نه.این پاسخ من نیست.سرمایه این رسانه ملی را که تامین می کند ؟جز من ها؟برای چه؟

وقتی سریال های شبانه تلویزیون را در کنار فرزندانم می بینم آه حسرت از نهادم بلند می شود.بوی لجن نوع غذایی که پخت می شود و در کام فرزندانم ریخته می شود آزارم می دهد.اما چه کنم؟این سوالی است که نه می دانم از که باید بپرسم و نه به کجا باید ارجاع بدهم.

فرزند دختر من در پای این رسانه ملی می خواهد حجابش را یاد بگیرد.برنامه های آموزشی و مذهبی را چقدر حوصله دارد ؟بیشترین وقت او در پای فیلم ها و سریال ها و انیمیشن ها و...می رود.چه یاد گرفته است؟

منی که پدرش هستم هرچه به ذهنم فشار آوردم آخرین باری که چادر در فیلم ها و سریالهای رسانه ملی دیدم کی بود و کجا بود به یک نکته مثبتی برنمی خورم تا بتوانم آن را شاهد مثال خود کنم.فرزندم که سهل است.

فرزند پسرم من که میخواهد و می خواهم در پای این رسانه ملی ادب و مذهب و نماز و...یاد بگیرد ،من که پدرش هستم نمی توانم نکته مثبتی را یادآوری کنم فرزندم که سهل است.

خودم نیز بعنوان پدر و همسرم نیز بعنوان مادر می خواهیم زندگی دینی و تفریح سالم و.... را یاد بگیریم که....

داستان گاو هفت من شیر را شنیده ای؟رسانه ملی را در حد و قواره آن میبینی که هفت من شیر بدهد؟باور کنید نمی دهد که اگر بدهد چه فایده که لگدش زده و.....

سریال های این شبها مثل ثریا و شیدایی و....آخر آموزش اند اما نه از نوع مثبت که تمام آن منفی به تمتم معنا است.بخدا آدم دگم و مرتجع و خشک مقدس و...نیستم.اما باور کنید تمام اعتقادم در این سریال ها به سخریه گرفته شده است.توقع دارید چه بگویم؟

شما بگویید آخرین باری که نماز خواندن فردی را در یک فیلم،سریال و... دیده اید کی و چگونه بوده است؟

آخرین باری که احساس کردید مثل زندگی مردم ایران به تصویر کشیده شده است کی بوده است؟

آخرین باری که فضای یک خانه مثل محل زندگی شما به تصویر آمده کی بوده است؟

آخرین باری که............

هر چه گفتند و فریاد زدند و ناله کردند و.......اما در پاسخ آمد:

گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله تو                          آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

آنقدر این فرهنگ اشتباه را به ذائقه ما خوراندند که امروز دیگر یاوری نیست تا دستت را بگیرد و معینت باشد.امروز باید گفت:رسانه ملی بسان ویژه نامه خاتون شده است.اما.......